Min mamma gick bort och jag saknar henne
Beklagar din förlust <3
Min pappa, som var mitt allt och min klippa genom livet, gick bort för några år sedan. Hastigt och oväntat vid 50 års ålder. Jag är troende och bad min Herre ge mig något tecken så jag kunde vara lugn och trygg i vissheten att pappa hade fått komma till himlen och var okej.
Det tog några veckor, men när tecknet väl kom gick det inte att ta miste på. Hela min värld svämmades över av fjärilar. De var överallt! Och då bor jag på en plats där fjärilar inte hade synts till på flera år innan och inte heller nu efteråt har jag sett mer än någon enstaka fjäril/sommar. Men den hösten var de som sagt överallt! Någon satte sig ned på min arm och satt där ett par minuter innan den flög vidare. Tårarna strömmade ned längs kinderna. Dels av sorg och dels av tacksamhet över svaret på alla böner. Att jag kunde leva vidare i tron att pappa nu var hemma i himlen bland änglar och hos farfar.
Efter detta fick jag lite mer frid. Var länge i någon form av chocktillstånd efter pappas bortgång så kommer inte ihåg så mycket, men detta kommer jag aldrig att glömma. Hoppas även du får se något tecken snart. Sänder styrka och en stor, varm kram!