Inlägg från: Emmsaan |Visa alla inlägg
  • Emmsaan

    Vill någon gissa könet?

    Gjorde kub igår, någon som vill gissa könet? Är gravid i v.13 ????

  • Svar på tråden Vill någon gissa könet?
  • Emmsaan

    Finns det en anledning till ni tror pojke? Försöker läsa av nubb och skallteorin men blir inte klok haha! Har två pojkar sedan tidigare, deras ultraljudsbilder är identiska och denna lille bebisens bild ser inte alls ut som deras???? spricker av nyfikenhet haha!

  • Emmsaan

    Skickade in ultraljudsbilden till early glimpse så gav dom sitt utlåtande om vad dom trodde, dom räknar grader och studera bilden och dessa personer är tydligen ?experter? på nub teorin. Kostade ungefär 120 kronor, ganska kul faktiskt! Dom trodde det va en flicka jag skulle få, skickade in en bild och en film snutt jag fick på 3 sekunder????

  • Emmsaan

    Absolut ingen expert på ultraljuds bilder men får en känsla att det är en flicka du ska få ????

  • Emmsaan

    Har tyvärr inte Facebook! min bm som utförde ultraljudet sa att man inte kan se något kön på bebisen ännu och hon sa även att tidigast vecka 14 kan man se det och kanske inte ens då, är som sagt ingen expert men så sa hon till mig ????

  • Emmsaan

    Hjärtat hade slutat slå på bebisen visade det sig på rutin ultraljudet... Det va en liten pojke ????

Svar på tråden Vill någon gissa könet?