• Anonym (Otrog­en)
    Tue 15 Sep 2020 22:46
    1494 visningar
    10 svar
    10
    1494

    Underbar sex

    Hur hade ni gjort om ni var gifta men vid sidan av träffar en tjej/kille som du hade fantastisk sex med.

    Vi snackar once in a lifetime sex. Hon är också gift i ett öppet förhållande, finns ingen kärlek bara lust och kemi..

    Är det rätt mot sig själv att avsluta det?

    Är 44 år så ganska säker på att det inte kommer att hända igen

  • Svar på tråden Underbar sex
  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Tue 15 Sep 2020 23:08
    #3
    Anonym (...) skrev 2020-09-15 23:01:48 följande:

    Finns det ingen kärlek mellan er eller mellan henne och hennes man? Jag tycker hur som det är fel av dig att vara otrogen. Prata med din fru, kanske hon också vill ha ett öppet förhållande?!!

    Jag ligger med en gift man men är själv singel. Sexet är fantastiskt bra, vill aldrig behöva vara utan det. Problemet är bara att jag inte heller vill vara utan honom...


    Har frågat min fru som jag älskar och sagt att jag tycker det är ok om hon vill vara med andra.

    De har ju ett öppet förhållande och han har varit hemma under tiden jag varit där
  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Tue 15 Sep 2020 23:10
    #4
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-09-15 23:02:36 följande:

    Vad är de som gör sexet så bra?


    Kemin, hon är väldigt följsam, signalerar klart o tydligt utan att behöva säga nåt och jag får leva ut min lite hårdare sida
  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Tue 15 Sep 2020 23:28
    #6
    Anonym (...) skrev 2020-09-15 23:17:52 följande:

    Vad sa din fru om det då?


    Att hon inte ville ligga med andra men tror att det fick henne att fundera.
  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Tue 15 Sep 2020 23:50
    #8
    Anonym (Loo) skrev 2020-09-15 23:42:47 följande:

    Är du säker på att du vore helt lugn med att hon ligger med andra män? Att du inte säger det bara för att du själv ska kunna fortsätta på eget håll? Det kan komma tillbaka och bita dig rejält i arslet...


    Ja jag är helt säker pga att det har hänt
  • Anonym (Otrog­en) Trådstartaren
    Wed 16 Sep 2020 00:07
    #10
    Anonym (Loo) skrev 2020-09-16 00:05:00 följande:

    Ok, men om hon redan haft sex på sitt håll (med eller utan din vetskap) så bör hon väl inte vara helt avig till förslaget kanske?

    Men om hon nu inte skulle vilja öppna upp ert förhållande, har du tankar på att ändå fortsätta träffa din andra kvinna?


    Ja jag tror det, vet inte säkert

    Vill inte vara utan heller
Svar på tråden Underbar sex