• Thu 17 Sep 2020 00:52
    920 visningar
    5 svar
    5
    920

    Hjälp! ingen känsla i klitoris

    Jag behöver hjälp

    när jag var liten visste jag inte vad vad onanering var, men gned mig alltid mot saker för att det ?kittlades?. Jag höll på såhär i flera år och nu när jag försöker stimulera min klitoris känns det ingenting. Den är inte känslig, känns bara som att röra en vanlig hudbit på kroppen. Många skriver att det går över efter ett tag, men det har varit så här i över ett år!

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Hjälp! ingen känsla i klitoris
  • Anonym (Tips från coache­n)
    Thu 17 Sep 2020 11:34
    #1

    Köp en klitorisvibrator. Det kan mycket väl vara så att du använder fel teknik.

  • Anonym (Auror­a)
    Thu 25 Feb 2021 16:09
    #2

    Man blir mindre känslig med åren, och upphetsning blir mer och mer en mental grej. Därför kan det bli mycket känsligare tex om man tittar på porrfilm eller om någon annan rör vid en. Det krävs helt enkelt lite mer jobb. Det är också därför det kallas att "tända", för att man är släckt i normalfallet. Du behöver helt enkelt hitta vad du tänder på.

  • Thu 25 Feb 2021 21:47
    #3

    Klitoris känns inget särskilt om du inte är kåt. Det är helt normalt. Endast lite känslig/öm vid för mycket beröring.

    Du behöver framför allt jobba med kåthet. Finns ju olika sätt att tända. Du får helt enkelt testa dig fram.

    Du kan eventuellt bygga upp kåthet genom att smeka dig med mycket glidmedel. I början bör du inte vara så hård på klitoris.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Erik)
    Thu 25 Feb 2021 21:59
    #4

    Först, reagerade på biten om "ingen känsla"...

    Har man dålig känsel i kroppsdelar kan det bero på diabetes.

  • Anonym (Knas)
    Thu 25 Feb 2021 22:19
    #5
    Anonym (Erik) skrev 2021-02-25 21:59:37 följande:

    Först, reagerade på biten om "ingen känsla"...

    Har man dålig känsel i kroppsdelar kan det bero på diabetes.


    Ehh, men du... inte klitoris. Vanligast är ju faktiskt i fötterna:)
Svar på tråden Hjälp! ingen känsla i klitoris