• Anonym (Ts)

    Fotbilder

    Vi har bl.a. helkroppstråden, Intima bilder och andra inlägg om att visa brösten som har blivit populära. Det kanske är dags med en tråd om fötter för oss som tänder på det.

    Jag vet att det skulle glädja och förgylla det för många och jag hoppas att intresse också finns för att delta och posta bilder.

    Posta gärna bild på er fötter.

  • Svar på tråden Fotbilder
  • Anonym (Tuppis)

    Kom att tänka att jag aldrig hört någon kvinna nämna att hon gillar fötter. Eller finns någon här kanske?

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-09-27 16:36:09 följande:

    Kom att tänka att jag aldrig hört någon kvinna nämna att hon gillar fötter. Eller finns någon här kanske?


    Tror inte heller det är så många (kvinnor) som anser att mansfötter är jättesexiga men det finns nog desto fler (män) som tycker att det är upphetsande med kvinnofötter. Sen tror jag att många kvinnor tycker att deras fötter kan vara rätt så fina när de har fixat till de och målat naglarna, annars kan jag jag inte förstå varför ni skulle gå med fina öppna skor till vackra klänningar.

    Men jag är man så vad vet jag? Har jag rätt?
  • Anonym (Lisa)

    Är tjej och tycker väl varken killars eller tjejers fötter är sexiga. Fötter är inte ens fräschaste kroppsdel precis. Visst skippar jag stövlar eller sneakers ibland för öppna skor, mest när det är varmt eller när man vill va fin till rätt kläder. Fast om det är så mycket för att visa upp mina fötter vet jag ju inte.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Lisa) skrev 2020-09-27 18:48:45 följande:

    Är tjej och tycker väl varken killars eller tjejers fötter är sexiga. Fötter är inte ens fräschaste kroppsdel precis. Visst skippar jag stövlar eller sneakers ibland för öppna skor, mest när det är varmt eller när man vill va fin till rätt kläder. Fast om det är så mycket för att visa upp mina fötter vet jag ju inte.


    Det är ju det som jag menar. Om du har öppna skor för att vara fin så kan man ju inte tycka att fötterna är så fula. En kille har tex aldrig öppna skor för att vara fin.

    Men vad sägs om att göra någon (mig) riktigt glad och visa upp fötterna här?
  • Anonym (Nyponrosen)

    Att visa mina fötter offentligt gör jag helst inte... det är alldeles för intimt för mig.

    Och i en tråd här... där alla kan se går helt bort.

    Däremot har jag visat mig spritt språngande naken i både Intimatråden och Helkroppstråden flera gånger och det gör mig ingenting.

    Dock har jag en man som masserar mina fötter varje kväll och det är ljuvligt.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Nyponrosen) skrev 2020-09-30 18:48:53 följande:

    Att visa mina fötter offentligt gör jag helst inte... det är alldeles för intimt för mig.

    Och i en tråd här... där alla kan se går helt bort.

    Däremot har jag visat mig spritt språngande naken i både Intimatråden och Helkroppstråden flera gånger och det gör mig ingenting.

    Dock har jag en man som masserar mina fötter varje kväll och det är ljuvligt.


    Intressant!

    Menar du att du har någon form av komplex för att visa fötterna eller vad menar du med att inte visa fötterna offentligt? Går du inte i sandaletter eller med öppna skor när du är ute?
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Ts) skrev 2020-09-27 23:49:11 följande:

    Det är ju det som jag menar. Om du har öppna skor för att vara fin så kan man ju inte tycka att fötterna är så fula. En kille har tex aldrig öppna skor för att vara fin.

    Men vad sägs om att göra någon (mig) riktigt glad och visa upp fötterna här?


    Fast att jag har öppna skor till ex. en finare klänning är väl för att det passar ihop, att det är tradition. Ungefär som att män bär svarta skor till frack och inte vita sneakers. Och sedan att jag har öppna skor, oftast sandaler, varma dagar är ju helt enkelt för att det är luftigare så. Inget av tillfällena handlar det om att visa upp mina fötter, utan helt enkelt om skor som passar till klädseln resp. funktion. Ni män bär ju också gärna öppna skor = sandaler varma sommardagar, eller hur - och det handlar väl inte om att ni vill visa upp era fötter. Eller?

    Jag ser förstås inget fel i att du gillar fötter, men någon bild på mina fötter vill jag inte lägga upp. Önskar dig lycka till med din fotfetischism! Förhoppningsvis är andra tjejer mer benägna att visa fötterna för dig!
  • Anonym (Nyponrosen)
    Anonym (Ts) skrev 2020-10-01 15:58:02 följande:

    Intressant!

    Menar du att du har någon form av komplex för att visa fötterna eller vad menar du med att inte visa fötterna offentligt? Går du inte i sandaletter eller med öppna skor när du är ute?


    Jag tycker inte mina fötter är så fina att jag skulle kunna gå i sandaletter....går inte i flip-flops heller.

    Däremot kan jag gå helt barfota och det känner jag mig bekväm med konstigt nog.

    Hur ser dina drömfötter ut?

    Hur dyrkar du dem?
Svar på tråden Fotbilder