• Anonym (konstig?)

    Känner inget,vad göra?

    Har ett litet problem med att jag ibland känner väldigt lite vid penetrations sex.


    Först var jag i ett förhållande där vi var unga och oerfarna och det var väl helt ok men tror inte jag kände så mycket då (minns inte exakt då det var länge sedan) 
    Med mitt senaste ex var det bara någon enstaka gång jag kände något alls, men han var väldigt väldigt liten (visste knappt att man kunde ha så liten) 
    Han var dock ganska elak och skyllde alltid på mig frågade om något var fel på mig osv.
    Efter att vi gjort slut har jag varit med några killar och då fungerade det bra och jag kände, en av dom var lite större och då kändes det ännu bättre. Och jag blev glad och insåg att det inte var fel på mig.
    Ska lägga till att om jag är ensam och använder dildo eller något annat så känns det bra (nästan oavsett storlek)
    Nu har jag träffat en kille och vi har haft sex några gånger, dock är vi fortfarande lite trevande och han är inte så erfaren och vi är väl kanske fortfarande lite småblyga för varandra när det gäller sex (men vi jobbar på det) 
    Tyvärr så har jag inte känt något vid penetration, vi har dock inte testat så många ställningar ännu. Han är nog ganska normal stor skulle jag tro.
    Är lite rädd att jag återigen ska hamna i ett förhållande där sexet är ganska tråkigt för att jag inte känner så mycket.
    Är jag onormal som inte känner något? Finns det några tips för att göra det?
    Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här för killen, vill inte att han ska tycka att jag är konstig. Han vet att jag inte känner så mycket men jag kan ju inte berätta hela historien att jag faktiskt varit med killar och tyckt att det var skönt, för då blir det ju som att säga att något är fel på honom.
  • Svar på tråden Känner inget,vad göra?
  • Anonym (L)

    Om en kille har en normalstor kuk och du ändå inte känner någonting så ligger inte problemet hos honom.

    Googla. Prata med en gynekolog eller något.

  • Silverqvist

    Hej. Tycker du ska ta tag i situationen och nästa gång tillfälle ges provar ni allt ni kan komma på och efter det utvärderar ni vad som var bra och dåligt, så lär ni er nog en hel del om varandra och er själva. Lycka till!

    // C

  • Anonym (S)

    Har han en kuk som är tillräcligt grov eller är den som ett finger?
    Om det senare får du skaffa annan karl får då kommer du aldrig att känna något.

  • Anonym (konstig?)
    Anonym (L) skrev 2020-09-18 12:11:11 följande:

    Om en kille har en normalstor kuk och du ändå inte känner någonting så ligger inte problemet hos honom.

    Googla. Prata med en gynekolog eller något.


    Hm, ja kanske det. Men det har ju fungerat tidigare även med normalstora?!
  • Anonym (konstig?)
    Anonym (S) skrev 2020-09-18 12:17:22 följande:

    Har han en kuk som är tillräcligt grov eller är den som ett finger?
    Om det senare får du skaffa annan karl får då kommer du aldrig att känna något.


    Nej, det har han inte, den är helt normalstor
  • Anonym (L)
    Anonym (konstig?) skrev 2020-09-18 12:36:53 följande:

    Hm, ja kanske det. Men det har ju fungerat tidigare även med normalstora?!


    Ja, det är konstigt, men det är i alla fall inte hos killen problemet ligger. Har en man en normalstor kuk (alltså även normalt grov) så beror det ju inte på att hans kuk är för liten, i alla fall.
  • Anonym (Alltså)

    Är denna tråden seriös? Hur kan du ha missat att kvinnor inte har så mycket känsel i själva slidan? Det är ovanligt att få orgasm vid penetration för kvinnor. Jag känner knappt heller någonting men jag ser det som normalt.

  • Anonym (Gigi)

    Vad menar du med att du inte känner? Att det inte stimulerar sig sexuellt eller att det känns avdomnat? Oavsett det så är klitorisstimulans det som för de flesta kvinnor leder till orgasm. Fram tills att jag var över 30 var penetration något jag kunde ha eller mista, men med åren har jag fått en helt annan upplevelse av det. Nåt i min kropp har gradvis förändrats på den fronten och särskilt efter den första kille som hittade min g-punkt. Men det är fortfarande klitorisstimulans som är avgörande om jag ska komma, trots att penetration eller g-punkststimulans är nästan mer upphetsande.

  • Man 78
    Anonym (Gigi) skrev 2020-09-21 01:50:50 följande:

    Vad menar du med att du inte känner? Att det inte stimulerar sig sexuellt eller att det känns avdomnat? Oavsett det så är klitorisstimulans det som för de flesta kvinnor leder till orgasm. Fram tills att jag var över 30 var penetration något jag kunde ha eller mista, men med åren har jag fått en helt annan upplevelse av det. Nåt i min kropp har gradvis förändrats på den fronten och särskilt efter den första kille som hittade min g-punkt. Men det är fortfarande klitorisstimulans som är avgörande om jag ska komma, trots att penetration eller g-punkststimulans är nästan mer upphetsande.


    Klitorisstimulans är nog det absolut vanligaste skulle jag tro, verkar så iaf haha
  • Anonym (konstig?)
    Anonym (Alltså) skrev 2020-09-20 22:19:14 följande:

    Är denna tråden seriös? Hur kan du ha missat att kvinnor inte har så mycket känsel i själva slidan? Det är ovanligt att få orgasm vid penetration för kvinnor. Jag känner knappt heller någonting men jag ser det som normalt.


    Nej det vet jag, men jag bara funderar då jag ju har känt med andra killar och mest funderar på hur man får till det.
  • Anonym (konstig?)
    Xzx skrev 2020-09-21 00:15:27 följande:

    Du kanske bara behöver lite större kukar? Alla är olika =)


    Jo det kanske är så, men nu gillar jag ju den här killen, synd att han inte är så stor ;-( Men vill inte byta kille nu...
  • Anonym (konstig?)
    Anonym (Gigi) skrev 2020-09-21 01:50:50 följande:

    Vad menar du med att du inte känner? Att det inte stimulerar sig sexuellt eller att det känns avdomnat? Oavsett det så är klitorisstimulans det som för de flesta kvinnor leder till orgasm. Fram tills att jag var över 30 var penetration något jag kunde ha eller mista, men med åren har jag fått en helt annan upplevelse av det. Nåt i min kropp har gradvis förändrats på den fronten och särskilt efter den första kille som hittade min g-punkt. Men det är fortfarande klitorisstimulans som är avgörande om jag ska komma, trots att penetration eller g-punkststimulans är nästan mer upphetsande.


    Det känns inte skönt. Jo det vet jag ju och det är ju inga problem med klitorisstumulans. Det tråkiga är ju att jag tyckt att det har varit skönt med andra killar (men dom var väl större ;.( 

    Jag är dessutom inte ung så hade varit trevligt om jag hade kunnat njuta av penetration med den killen jag vill vara med och inte behöva byta kille för att han är för liten för mig
Svar på tråden Känner inget,vad göra?