• Anonym (mdd)
    Fri 18 Sep 2020 14:37
    2290 visningar
    56 svar
    56
    2290

    håriga kön

    Hur man ser på behårade kön beror nog på var man frågar. På utländsk porrsidor så håller dom på och hyllar gamla ryska tanter som jobbar brevbärare i Sibirien. Ja ni förstår nog hur dom ser ut utan kläder och antagligen är man mindrre begåvad som håller på på det sättet dom männen gör. Men hur ser man på att kvinnor behåller håret i Sverige idag generellt?

  • Svar på tråden håriga kön
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Fri 18 Sep 2020 14:59
    #2
    Anonym (Lotta) skrev 2020-09-18 14:52:47 följande:

    Den yngre porrskadade generationen tycker hår är onaturligt och äckligt.

    Vi medelålders och äldre fattar varför håret är där och har en mer laid back inställning till hår och rakning.


    Klokare och smartare med andra ord.
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Fri 18 Sep 2020 15:09
    #4
    -1
    Anonym (Kalle) skrev 2020-09-18 15:05:43 följande:
    Kanske inte klokare o smartare - men lite mindre mainstrem och låter oss inte formas av media och vår omgivning på samma sätt som yngre. Försöker bilda oss en egen uppfattning om saker och ting - vi är inte så rädda att gå emot strömmen.
    Jag talar för mig själv dels och dels kanske det inte stämmer 100. Klokare skulle jag säga definitivt. Dels handlar det väl om prägling att man växte upp med det. Nu kanske inte alla är som jag och gillar att tänka på följande saker men när man var liten och var med mamma in till damernas så var det väl endast välvuxna rejäla buskar. Ju äldre man blir och "växer" in i sin egen generation så minskar sånt antar jag och till slut är vi där vi är nu. 
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Sun 20 Sep 2020 14:47
    #35

    Fint är då ckså svart hår i baken och mustasch under näsan

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Fri 16 Oct 2020 18:29
    #43
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-10-16 10:55:05 följande:
    Vänta nu. Menar du att sibiriska brevbärerskor har hårig fitta? Och att om man gillar det, så är man mindre begåvad? Det är nog lite svårt att hänga med, om man inte är du.
    Jag menar nog att dom som gillar och postar bilder på ryska tanter är rätt utflippade för att inte säga sjuka i huvet. Håriga kön ses ju allmänt som fult idag men det är väl mer en trendgrej då det är helt naturligt.
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Sun 18 Oct 2020 20:51
    #45
    -1

    min dröm är unga Gudrun Schyman i Födelsen.

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Wed 21 Oct 2020 18:41
    #47

    Hallåå jag vill prata fitthår

  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Thu 22 Oct 2020 19:41
    #52
    Anonym (Calle) skrev 2020-10-22 12:40:36 följande:

    När en fantasi om en naturligt rödhårig ung kvinna, med rejäl fittbuske och fräknar på axlarna.


    Det har du stulit från mig
  • Anonym (mdd) Trådstartaren
    Thu 22 Oct 2020 20:12
    #53

    He He va är grejen med att alla kommer in och berättar sina fantasier egentligen? Ja sa inget om mina men det är en lång historia när de  gäller fitthår kan jag lova. "Ja jag drömmer om.." intressant liksom

Svar på tråden håriga kön