• Anonym (Wott)
    Sun 20 Sep 2020 19:25
    710 visningar
    47 svar
    47
    710

    Vad brukar ni otrogna säga till den ni bedrar med?

    Ni som är otrogna, är det vanligt ni brukar försöka få den ni är otrogna med tro ni älskar hen för att få fortsätta ligga? Man har ju ofta hört klyschan om hur speciellt män berättat för älskarinnan hur han egentligen älskar henne osv och hon är korkad som tror honom.

  • Svar på tråden Vad brukar ni otrogna säga till den ni bedrar med?
  • Anonym (MA)
    Mon 21 Sep 2020 20:15
    #31
    +1
    Anonym (Korkad älskarinna) skrev 2020-09-21 19:44:19 följande:

    Jag måste fråga er som säger alla dessa fina saker till er älskarinna, vilken typ av kontakt har ni utöver era "sexträffar"? Alltså, när sägs alla dessa saker?


    Sms varje morgon

    Någon chatt om jobbet tillåter

    På träffen mellan jobb och hemmet

    Och ett gulligt sms varje kväll
  • Hans G Karlss­on
    Mon 21 Sep 2020 20:23
    #32
    -1

    Hej. Jag har ett dussin älskarinnor i åldrarna 18 till 38. Min fru vet om mina fritidsintressen, men väljer att se mellan fingrarna. Frugan har inte släppt till sedan 1998, så hon har sig själv att skylla. Mvh Hasse.

  • Anonym (Loo)
    Mon 21 Sep 2020 21:29
    #33
    +1

    Men ni som "ljuger er blå" för era älskarinnor, det kan ju inte vara lätt att bara bryta när ni tröttnat på dom? Okej om dom också tagit det som en del av "spelet", men dom som faktiskt trott på allt ni sagt måste ju framförallt bli otroligt sårade men det är ju också svårt att bara släppa någon man (trodde) man hade nåt speciellt med. Har ni aldrig haft nån som vägrat släppa taget, som fortsatt höra av sig, gråtit, vädjat, hotat med att avslöja allt för frun? Isåfall, hur hanterar ni sånt?

  • Tue 22 Sep 2020 09:50
    #34
    +1
    Hans G Karlsson skrev 2020-09-21 20:23:51 följande:

    Hej. Jag har ett dussin älskarinnor i åldrarna 18 till 38. Min fru vet om mina fritidsintressen, men väljer att se mellan fingrarna. Frugan har inte släppt till sedan 1998, så hon har sig själv att skylla. Mvh Hasse.


    Varför gör du inte slut då istället?
  • Anonym (op)
    Tue 22 Sep 2020 11:19
    #35
    Anonym (Loo) skrev 2020-09-21 21:29:45 följande:

    Men ni som "ljuger er blå" för era älskarinnor, det kan ju inte vara lätt att bara bryta när ni tröttnat på dom? Okej om dom också tagit det som en del av "spelet", men dom som faktiskt trott på allt ni sagt måste ju framförallt bli otroligt sårade men det är ju också svårt att bara släppa någon man (trodde) man hade nåt speciellt med. Har ni aldrig haft nån som vägrat släppa taget, som fortsatt höra av sig, gråtit, vädjat, hotat med att avslöja allt för frun? Isåfall, hur hanterar ni sånt?


    Min kollega fick det problemet, med en tjej som kom hem till hans och hans gravida sambos hem och skrek och grät utanför deras lägenhet. 

    Han lyckades dock övertyga sin sambo att tjejen var galen. 
  • Tue 22 Sep 2020 11:40
    #36

    ?Vill du se någon galen? Ta bara ifrån dem allt de håller kärt. Se, hur illa de beter sig.?

    Minns inte var jag läste det, men naturligtvis gäller det den grundlurade älskarinnan också. Varpå partnern lätt kan övertygas om att hon är galen snarare än att han varit grundligt otrogen.

    Samtidigt är jag förvånad över att det inte mördas fler socialsekreterare. Det gäller alltså vare sig de tagit någon barn med rätt eller orätt. Kanske för att barnens eventuella återkomst fortfarande är en hållhake? Förlåt för OT.

  • Tue 22 Sep 2020 11:44
    #37
    Anonym (MA) skrev 2020-09-20 21:15:46 följande:
    Precis så säger jag också... speciellt det där med när han är på släktgrej.... Du är ingen idiot alls....du är kär.

    Jo, går man på det gång på gång, är man en idiot. Men det är helt ok. Att vara någons älskare eller älskarinna, är ett val man gör. Men då får man leva med det valet. Vill man ha något annat, får man söka sig vidare.
  • Anonym (Den bedrag­na)
    Tue 22 Sep 2020 14:37
    #38

    Jag vet iallafall vad min exman skrev till sin älskarinna för jag loggade in och läste när jag väl fick veta. Och det var alla de där flosklerna du är vacker, jag vill ha dig, jag älskar dig, jag vill vara med dig, jag har lämnat min fru (innan det hände) och planer på att flytta ihop och så de där lite grövre sakerna om att komma djupt i henne osv, med medföljande bilder. Men någonstans blev det väl på riktigt för han lämnade ju mig för henne. Men sedan sket det sig när dagdrömmarna blev verklighet.Demon

  • Anonym (Pia)
    Tue 22 Sep 2020 14:55
    #39

    Jag sade som det var: att jag skulle skilja mig. Och så gjorde jag det två veckor senare.

  • Anonym (jaha)
    Tue 22 Sep 2020 18:17
    #40
    Anonym (Floskler) skrev 2020-09-20 23:33:39 följande:

    Min man som var otrogen med sin älskarinna har berättat för mig att han skrev i sms det hon ville höra. Floskler. Mitt dilemma (förlåt om jag kapar tråden) kör han floskler till mig med, det jag vill höra?

    Min man är underbar till 95 procent. Finns för mig och gemensamt barn. Gemensam ekonomi. Ger mig kärleksförklaringar varje dag. Dvs konkreta handlingar. Han har en beroendeproblematik med kvinnor och alkohol.

    De andra 5 procenten är hemska. Hör av sig till andra kvinnor för att få bekräftelse. Fy faan vad livet blir komplicerat. Jag har valt att leva med en man som utan samvete skrivit till sin älskarinna:

    Jag saknar dig, min blivande hustru.

    Detta är bevisligen floskler eftersom han inte, efter tre år sedan han skrev det, har gift sig med henne!

    Mitt tips till både mig själv och älskarinnorna: tro inte ett ord på vad denne man säger!


    Fast hur har du tänkt att eventuella älskarinnor ska ta dig på allvar när du ändå väljer att vara kvar med en sån man?

    Det blir ju lite som att stå och hälla i sig en hel flaska vin och råda andra att inte dricka.
  • Anonym (jaha)
    Tue 22 Sep 2020 18:23
    #41
    +1
    smulpaj01 skrev 2020-09-21 08:51:32 följande:
    Är det du som brukar bli påsatt en snabbis i hallen innan han snabbt åker hem till sin fru?
    Han har ett väldigt tidseffektivt sätt att bedyra sin "kärlek" för henne Drömmer
  • Anonym (Andra kvinna­n.)
    Fri 25 Sep 2020 16:00
    #42
    smulpaj01 skrev 2020-09-21 08:51:32 följande:
    Är det du som brukar bli påsatt en snabbis i hallen innan han snabbt åker hem till sin fru?
    Anonym (jaha) skrev 2020-09-22 18:23:55 följande:
    Han har ett väldigt tidseffektivt sätt att bedyra sin "kärlek" för henne Drömmer

    Det har hänt. Men oftast har han mer tid än så, så han går inte efter att vi älskat i hallen. Vi har ofta sex två gånger när vi ses eftersom första gången tar väldigt lite tid.
  • Anonym (MA)
    Fri 25 Sep 2020 16:02
    #43
    Anonym (Andra kvinnan.) skrev 2020-09-25 16:00:07 följande:

    Det har hänt. Men oftast har han mer tid än så, så han går inte efter att vi älskat i hallen. Vi har ofta sex två gånger när vi ses eftersom första gången tar väldigt lite tid.


    Hur ofta sker detta?

    Är det alltid sex eller har ni träffar då ni gör annat ihop? Promenader, fikar, lagar mat ihop osv
  • Anonym (Andra kvinna­n.)
    Fri 25 Sep 2020 16:44
    #44
    Anonym (MA) skrev 2020-09-25 16:02:42 följande:
    Hur ofta sker detta?

    Är det alltid sex eller har ni träffar då ni gör annat ihop? Promenader, fikar, lagar mat ihop osv
    Vi ses lite mer sällan än vi brukade för hans fru kom på oss. Hon hade sett kontoutdrag osv. Så han fick han inte träffa mig mer för då skulle hon lämna honom så vi ses i smyg igen.

    Det är oftast sex med prat emellan. Men förr kunde vi träffas mer. Tex affärsresa så kunde jag åka med, eller om jag skall gå match så sa han att det var affärsresa så han kunde åka med och heja. Sen blev det några dagar ihop på hotell efter matchen till där den var. Jag äter oftast nyttigt, men älskar skräpmat ibland. Han får inte äta skräpmat för sin fru så vi äter ofta skräpmat ihop som han kommer med. McD eller kinamat osv. har alltid läsk hemma för hans skull, det får han inte ha hemma, men jag dricker inte läsk själv. 
  • Anonym (MA)
    Fri 25 Sep 2020 17:22
    #45
    Anonym (Andra kvinnan.) skrev 2020-09-25 16:44:27 följande:

    Vi ses lite mer sällan än vi brukade för hans fru kom på oss. Hon hade sett kontoutdrag osv. Så han fick han inte träffa mig mer för då skulle hon lämna honom så vi ses i smyg igen.

    Det är oftast sex med prat emellan. Men förr kunde vi träffas mer. Tex affärsresa så kunde jag åka med, eller om jag skall gå match så sa han att det var affärsresa så han kunde åka med och heja. Sen blev det några dagar ihop på hotell efter matchen till där den var. Jag äter oftast nyttigt, men älskar skräpmat ibland. Han får inte äta skräpmat för sin fru så vi äter ofta skräpmat ihop som han kommer med. McD eller kinamat osv. har alltid läsk hemma för hans skull, det får han inte ha hemma, men jag dricker inte läsk själv. 


    Haha ni är ju som två busungar som har föräldrafritt!

    Hur länge har ni haft träffats? Och hur träffades ni?

    Det låter som en lång tid ihop....
  • Anonym (Andra kvinna­n.)
    Fri 25 Sep 2020 18:15
    #46
    Anonym (MA) skrev 2020-09-25 17:22:44 följande:
    Haha ni är ju som två busungar som har föräldrafritt!

    Hur länge har ni haft träffats? Och hur träffades ni?

    Det låter som en lång tid ihop....
    Ojdå, ja det är 8 år nu. På ett uteställe. Jag går nästan aldrig på nattklubb, men just vid det tillfället gjorde jag det. Han är inte min typ egentligen utseendemässigt, nu har han blivit det men inte då, men väldigt charmig och gullig. superrolig...han kan verkligen få mig att skratta. Trots att han är äldre än mig så är det lite som en gullig hundvalp... Så han charmade mig så jag föll pladask. 


  • Anonym (jaha)
    Sat 26 Sep 2020 17:06
    #47
    Anonym (MA) skrev 2020-09-25 17:22:44 följande:
    Haha ni är ju som två busungar som har föräldrafritt!

    Hur länge har ni haft träffats? Och hur träffades ni?

    Det låter som en lång tid ihop....
    Fyfan va empatibefriat att sitta och skratta åt det och kalla att svika och förnedrta sin partner för "bus". oHc sen sitter man och förväntasr sig att andra ska ha förståelse och empati.... snacka om hyckleri.
Svar på tråden Vad brukar ni otrogna säga till den ni bedrar med?