• Anonym (Anonym)

    Gillar du när killen slickar på dina bröst?

    Vissa tjejer blir ju galet kåta av det

  • Svar på tråden Gillar du när killen slickar på dina bröst?
  • Gaskarl
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-21 19:06:41 följande:

    Gillar nog det mesta iofs:)


    Jag hoppas att du inte tog illa upp för att jag undrade om du ville skriva pm.
  • Anonym (Låtlisa)
    Gaskarl skrev 2020-09-21 23:29:47 följande:

    Jag hoppas att du inte tog illa upp för att jag undrade om du ville skriva pm.


    Ler, har inte tagit illa upp på något sätt och skulle jag ha gjort det så har jag trots min kåta fitta haft stake nog att säga det själv. Så -det är lugnt:)
  • Stefano82
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-22 00:08:16 följande:

    Ler, har inte tagit illa upp på något sätt och skulle jag ha gjort det så har jag trots min kåta fitta haft stake nog att säga det själv. Så -det är lugnt:)


    Du låter som en härlig tjej som vet vad vill!
  • Gaskarl
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-22 00:08:16 följande:

    Ler, har inte tagit illa upp på något sätt och skulle jag ha gjort det så har jag trots min kåta fitta haft stake nog att säga det själv. Så -det är lugnt:)


    Förstod nästan att du var en sån kvinna.
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-09-21 10:30:42 följande:
    Bröstknulla?

    Så roligt är det inte.. Eller jo det är kul men i några sekunder ibland liksom. Rent sådär för stimulansens skull är det verkligen NOLL i njutning, men det kan såklart va kul om även tjejen tycker det är en rolig grej. Men det förutsätter att hon har ganska stora också, vilket långtifrån alla tjejer har. SÅ nej släpp tanken på det där. Att bröstknulla är verkligen inget som höjer sexlivet sådär avsevärt mycket.

    Kul med rätt tjej men man kan va utan det.
    Exakt, bröstknulla är totalt värdelöst faktiskt och då har jag känsliga bröst som är en väldigt erogen zon. Kan se tändande ut i en film men inte irl. Jag har testat några gånger med två män och nej, aldrig mer. Jag har stora bröst (80 F-G) så storleken räcker absolut till men fy tusan vad bökigt det är. Fick klämma ihop brösten så det gjorde ont, det var krångligt för killarna att verkligen få till det och de var inte små. Sen trycker det mot bröstkorgen så det gör ont och känns som man knappt kan andas. I övrigt gillar jag all bröststimulans och vill inte vara utan. Jag får lätt orgasm om båda bröstvårtor får stimulans samtidigt. Men bröstknull ger bara smärta och noll njutning. 
  • Gaskarl
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-22 00:08:16 följande:

    Ler, har inte tagit illa upp på något sätt och skulle jag ha gjort det så har jag trots min kåta fitta haft stake nog att säga det själv. Så -det är lugnt:)


    Godmorgon.

    Dock skulle jag gärna skriva med dig, få höra mer om dina clamps och att du kan få orgasm via tankens kraft.
  • Stefano82
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-09-22 08:55:29 följande:

    Älskar allt puss


    Sånt är härligt, suga och slicka och nafsa, jag älskar sånt.
  • Anonym (tack)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-09-22 08:55:29 följande:

    Älskar allt puss


    du har säkert stora bröst
  • Anonym (tack)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-09-22 14:41:13 följande:

    95 o å lite större


    det är brutalt sexigt med så stora
  • Anonym (Låtlisa)
    Gaskarl skrev 2020-09-22 04:32:40 följande:

    Förstod nästan att du var en sån kvinna.


    Bra då förstår du kanske också jag inte kommer skriva nåt privat. Undrar du nåt om clamps så ställer jag gärna upp o svarar här. Om det gör mig extra kåt...? Åhh ja x 100 är svaret på frågan:) Testa!!:)
  • Gaskarl
    Anonym (Låtlisa) skrev 2020-09-22 16:21:16 följande:

    Bra då förstår du kanske också jag inte kommer skriva nåt privat. Undrar du nåt om clamps så ställer jag gärna upp o svarar här. Om det gör mig extra kåt...? Åhh ja x 100 är svaret på frågan:) Testa!!:)


    Hm. Ok, respekterar ett rakt svar..Ja, det finns ju lite olika, föredrar du ställbara klämmor, klämmor med plats för tyngder? Jag har testat, som sagt, i like.:)
Svar på tråden Gillar du när killen slickar på dina bröst?