• Anonym (Anonym)

    Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..

    Finns det några tips?

    En del tjejer gillar ju när man använder fingrarna, men jag har som kille aldrig varit riktigt bekväm med det. Med själva tekniken..

    Är det för löst? För hårt? Alla tjejer gillar ju så olika också..

  • Svar på tråden Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..
  • Sexlicens
    Anonym (Lena) skrev 2020-09-21 14:32:48 följande:

    Jag har aldrig varit så förtjust i att bli fingrad i fittan... däremot gillade bli slickad.

    Men med min nuvarande kille så älskar jag när han fingrar klitoris.... vet inte riktigt hur han gör men jag kommer gång på gång.

    Tycker själv det skulle vara svårt med att, som man, hitta rätt rytm och tryck...

    Jag känner mig lika obekväm med att runka... däremot suger jag gärna...


    Brukar väl ofta vara uppskattat hos oss män:)
  • Anonym (Jag)

    Be henne visa dig hur hon vill ha det. Alla vill olika :). Jag älskar att bli ?fingrad?. Tycker däremot inte att bli slickad.. det ger mig ingenting eftersom jag behöver KRAFTIG stimulering av klitoris.

  • Anonym (Lena)
    Sexlicens skrev 2020-09-21 14:37:35 följande:

    Brukar väl ofta vara uppskattat hos oss män:)


    Jo förvisso men det hade varit trevligt att känna mig bekväm med runka också... som variation.
  • Anonym (EN)
    Anonym (Jag) skrev 2020-09-21 14:40:49 följande:

    Be henne visa dig hur hon vill ha det. Alla vill olika :). Jag älskar att bli ?fingrad?. Tycker däremot inte att bli slickad.. det ger mig ingenting eftersom jag behöver KRAFTIG stimulering av klitoris.


    Samma här, att bli slickad är inte något jag tycker är direkt intressant alls
  • Sexlicens
    Anonym (Lena) skrev 2020-09-21 14:51:18 följande:

    Jo förvisso men det hade varit trevligt att känna mig bekväm med runka också... som variation.


    Ofta, eller snarare för mig i alla fall, så är just blandningen av att suga och runka det optimala.

    Alla män är dock olika.

    Sen beror ju på om du vill att din partner/älskare ska komma snabbare eller inte...
  • Anonym (Lena)
    Sexlicens skrev 2020-09-21 15:00:26 följande:

    Ofta, eller snarare för mig i alla fall, så är just blandningen av att suga och runka det optimala.

    Alla män är dock olika.

    Sen beror ju på om du vill att din partner/älskare ska komma snabbare eller inte...


    Jag är inte så mycket för bråttom...

    Jo jag runkar ju när jag suger och det känns bekvämt men att bara runka till sprut känns bara lite trist och obekvämt.

    Min partner har aldrig klagat så det är väl mest jag som vill variera mig.
  • Anonym (op)
    Anonym (G-punkten) skrev 2020-09-21 09:31:29 följande:

    Man ska in så pass att man kan böja fingrarna. Handflatan ska peka utåt (om du förstår vad jag menar).

    Sedan vickar du på fingrarna så att du trycker på g-punkten som sitter där i framkant (innanför allrså).

    Man kan köra lite in-ut som omväxling också, men det är själva vickandet/stimulerandet av g-punkten som gör det.

    Man ska trycka så pass att man pressar g-punktsbulan - men inte FÖR hårt.

    Fråga henne om det känns bra eller hur du kan göra för att det ska bli skönare. Eller så säger hon det själv.

    Kommunikation är a och o i sängkammarn.


    Nej

    allt är fel.

    Det finns ingen g-punktsbula. Vad menar du? Livmodertappen?

    Man ska inte in, man fingrar klitoris eller både klitoris och g punkt. Men på mig kör man bara utanpå.
  • Sexlicens
    Anonym (Lena) skrev 2020-09-21 15:07:17 följande:

    Jag är inte så mycket för bråttom...

    Jo jag runkar ju när jag suger och det känns bekvämt men att bara runka till sprut känns bara lite trist och obekvämt.

    Min partner har aldrig klagat så det är väl mest jag som vill variera mig.


    Härligt för din pv/älskare:)
  • Anonym (EN)
    Anonym (op) skrev 2020-09-21 15:21:27 följande:

    Nej

    allt är fel.

    Det finns ingen g-punktsbula. Vad menar du? Livmodertappen?

    Man ska inte in, man fingrar klitoris eller både klitoris och g punkt. Men på mig kör man bara utanpå.


    Nej inte fel. G-punkten sitter ju en bit in, livmodertappen är mycket längre in. Förklaringen med fingrarna uppåt och kom hit-rörelse är precis rätt
  • Anonym (op)
    Anonym (EN) skrev 2020-09-21 15:23:59 följande:
    Nej inte fel. G-punkten sitter ju en bit in, livmodertappen är mycket längre in. Förklaringen med fingrarna uppåt och kom hit-rörelse är precis rätt
    Om man med "fingra" menar att man ska in och röra g-punkten. Jag tror inte de flesta menar att man ska in i vagina alls.

    De flesta kvinnor kommer av stimulans på klitoris.

    För mig sitter gpunkten och livmodertappen bredvid varandra, men det finns ingen bula vid gpunkten.
Svar på tråden Hjälp! Så svårt att fingra tjejer..