• Anonym (enkel)

    tilll er som hellre onanerar än har sex med er partner

    Jag är en av dom som hellre onanerar än har sex med min partner. Hur vanligt är det? Är ni fler där ute som är som jag?

    Och ni som gör det...gör ni det ofta (hur ofta)? Gör ni det för att ni ofta är kåta eller är det mer för att slappna av emellan åt? Hur hittar ni tillfällen då ni kan göra det? Enbart när ni är ensamma hemma eller inlåsta på toaletten?

    Använder du en sexleksak eller bara handen/fingrarna?

    Så en sista fråga. Om du använder en sexleksak när du onanerar. Är det en leksak som du köpt själv eller har din partner köpt den åt dig (eller ni tillsammans)? Hur känns det isåfall att sluta ha sex med sin partner och enbart onanera med en leksak som du fått av din partner?

    Ursäkta för så många frågor...men jag undrar. Skriv gärna och dela med dig i tråden. 

  • Svar på tråden tilll er som hellre onanerar än har sex med er partner
  • Anonym (En till)

    Nu har jag och min partner inte slutat ha sex, men ja jag föredrar nog att onanera. Ibland med och ibland utan leksaker, och de leksakerna har jag köpt själv.

    För mig att onani viktig för min relation till min egen kropp, något jag unnar mig när jag är ensam hemma till exempel. Kvalitetstid med mig själv. Då kan jag läsa en novell jag verkligen går igång på, ta den tid jag behöver och komma riktigt skönt på det viset jag tycker är skönast. Att ha sex med min partner är alltid en kompromiss eftersom båda skall bli nöjda, så att säga. Ensam behöver jag bara tänka på mig själv och min njutning. Sex med partnern handlar mer om att vi stärker vår relation och är nära varandra, för speciellt njutbart är det sällan.

    Det är väl lite att jämföra olika saker, mitt behov av att onanera är konstant oavsett hur mitt sexliv ser ut med min partner.

  • Anonym (enkel)
    Anonym (En till) skrev 2020-09-21 09:37:01 följande:

    Nu har jag och min partner inte slutat ha sex, men ja jag föredrar nog att onanera. Ibland med och ibland utan leksaker, och de leksakerna har jag köpt själv.

    För mig att onani viktig för min relation till min egen kropp, något jag unnar mig när jag är ensam hemma till exempel. Kvalitetstid med mig själv. Då kan jag läsa en novell jag verkligen går igång på, ta den tid jag behöver och komma riktigt skönt på det viset jag tycker är skönast. Att ha sex med min partner är alltid en kompromiss eftersom båda skall bli nöjda, så att säga. Ensam behöver jag bara tänka på mig själv och min njutning. Sex med partnern handlar mer om att vi stärker vår relation och är nära varandra, för speciellt njutbart är det sällan.

    Det är väl lite att jämföra olika saker, mitt behov av att onanera är konstant oavsett hur mitt sexliv ser ut med min partner.


    Lite trist att du inte njuter något av att ha sex med din partner.

    Vad gäller dina sexleksaker (som du köpt själv). Vet han om dessa? Vad är det för typ av saker?

    Du onanerar alltså enbart när du är ensam hemma - går aldrig iväg undan trots att han är hemma?
  • Anonym (Liz)
    Anonym (enkel) skrev 2020-09-21 08:34:44 följande:

    Jag är en av dom som hellre onanerar än har sex med min partner. Hur vanligt är det? Är ni fler där ute som är som jag?

    Och ni som gör det...gör ni det ofta (hur ofta)? Gör ni det för att ni ofta är kåta eller är det mer för att slappna av emellan åt? Hur hittar ni tillfällen då ni kan göra det? Enbart när ni är ensamma hemma eller inlåsta på toaletten?

    Använder du en sexleksak eller bara handen/fingrarna?

    Så en sista fråga. Om du använder en sexleksak när du onanerar. Är det en leksak som du köpt själv eller har din partner köpt den åt dig (eller ni tillsammans)? Hur känns det isåfall att sluta ha sex med sin partner och enbart onanera med en leksak som du fått av din partner?

    Ursäkta för så många frågor...men jag undrar. Skriv gärna och dela med dig i tråden. 


    Onanerar varje morgon innan jag stiger upp ur sängen.

    Inga leksaker endast fingrar.

    Skön och avslappnade start på dagen.

    Sex med min man när han har lust... skönt det med förstås men det händer inte så ofta.
  • Anonym (enkel)
    Anonym (Liz) skrev 2020-09-21 15:19:05 följande:
    Onanerar varje morgon innan jag stiger upp ur sängen.

    Inga leksaker endast fingrar.

    Skön och avslappnade start på dagen.

    Sex med min man när han har lust... skönt det med förstås men det händer inte så ofta.
    Samma fråga till dig. Är du ensam när du onanerar eller ligger han också kvar...eller befinner sig i närheten (angränsande rum)?
  • Anonym (Liz)
    Anonym (enkel) skrev 2020-09-21 15:23:06 följande:

    Samma fråga till dig. Är du ensam när du onanerar eller ligger han också kvar...eller befinner sig i närheten (angränsande rum)?


    Jag är själv... han är redan på jobbet när jag vaknar.

    Men visst händer det att jag går och sk vilar när han är hemma..
  • Anonym (enkel)
    Anonym (Liz) skrev 2020-09-21 15:25:25 följande:
    Jag är själv... han är redan på jobbet när jag vaknar.

    Men visst händer det att jag går och sk vilar när han är hemma..
    Ja..jo...det där känns bekant   
  • Man 78
    Anonym (Liz) skrev 2020-09-21 15:19:05 följande:

    Onanerar varje morgon innan jag stiger upp ur sängen.

    Inga leksaker endast fingrar.

    Skön och avslappnade start på dagen.

    Sex med min man när han har lust... skönt det med förstås men det händer inte så ofta.


    Skulle du onanera mindre om ni låg mer tror du? Saknar du att ligga oftare eller är du hyfsat nöjd med situationen?
  • Man 78

    Jag undrar om jag runkar för att jag inte ligger Så ofta eller om jag skulle runka även om vi låg Mer frekvent?

    Tuffa frågor det här. :)

  • Anonym (Liz)
    Man 78 skrev 2020-09-21 16:44:38 följande:

    Skulle du onanera mindre om ni låg mer tror du? Saknar du att ligga oftare eller är du hyfsat nöjd med situationen?


    Jag har onanera varje dag sen jag var tonåring. Så det är ingen skillnad på mycket sex eller lite sex.
  • Man 78
    Anonym (Liz) skrev 2020-09-21 20:11:38 följande:

    Jag har onanera varje dag sen jag var tonåring. Så det är ingen skillnad på mycket sex eller lite sex.


    Känns igen. Morgon middag kväll :)
  • Anonym (Japp)

    Japp jag onanerar hellre. Kan onanera flera ggr i veckan, men sex med min partner vill jag ha max en gång i veckan. Aldrig fått orgasm vid sex, lr tycker det är speciellt skönt. Men mysigt att vara nära sin partner, men är hellre nära min partner på andra sätt än just sex.

  • Man 78
    Anonym (enkel) skrev 2020-09-21 08:34:44 följande:

    Jag är en av dom som hellre onanerar än har sex med min partner. Hur vanligt är det? Är ni fler där ute som är som jag?

    Och ni som gör det...gör ni det ofta (hur ofta)? Gör ni det för att ni ofta är kåta eller är det mer för att slappna av emellan åt? Hur hittar ni tillfällen då ni kan göra det? Enbart när ni är ensamma hemma eller inlåsta på toaletten?

    Använder du en sexleksak eller bara handen/fingrarna?

    Så en sista fråga. Om du använder en sexleksak när du onanerar. Är det en leksak som du köpt själv eller har din partner köpt den åt dig (eller ni tillsammans)? Hur känns det isåfall att sluta ha sex med sin partner och enbart onanera med en leksak som du fått av din partner?

    Ursäkta för så många frågor...men jag undrar. Skriv gärna och dela med dig i tråden. 


    Hur brukar du göra skälv? :)
  • Anonym (En till)
    Anonym (enkel) skrev 2020-09-21 15:02:49 följande:

    Lite trist att du inte njuter något av att ha sex med din partner.

    Vad gäller dina sexleksaker (som du köpt själv). Vet han om dessa? Vad är det för typ av saker?

    Du onanerar alltså enbart när du är ensam hemma - går aldrig iväg undan trots att han är hemma?


    Det är en vanlig dildo och en liten bullet-vibrator. Ja, han känner till dessa och det händer att de inkluderas när vi har sex tillsammans också. Tyvärr bor vi ganska trångt och han gillar inte att jag onanerar själv, så det får bli när han är på gymmet eller så.
  • Man 78
    Anonym (En till) skrev 2020-09-22 00:17:02 följande:
    Det är en vanlig dildo och en liten bullet-vibrator. Ja, han känner till dessa och det händer att de inkluderas när vi har sex tillsammans också. Tyvärr bor vi ganska trångt och han gillar inte att jag onanerar själv, så det får bli när han är på gymmet eller så.
    Inte nu på kvällarna då?
  • Anonym (En till)
    Man 78 skrev 2020-09-22 00:18:27 följande:

    Inte nu på kvällarna då?


    Att jag onanerar?
  • Man 78
    Anonym (En till) skrev 2020-09-22 00:32:46 följande:
    Att jag onanerar?
    Ja nu på kvällarna när man sitter uppe
Svar på tråden tilll er som hellre onanerar än har sex med er partner