• Anonym (inattjagdrömde)

    Beskriv er drömman

    Eftersom män ofta gör kvinnor besvikna, är otillräckliga och inte kan leva upp till era önskningar, vad ni vill ha: här kan ni beskriva hur den perfekta mannen ska vara och se ut.

  • Svar på tråden Beskriv er drömman
  • Anonym (Lyckligt kär)

    Jag har precis hittat mitt livs kärlek.. Han är snäll, han är trygg, han är måttlig med alkohol, han är rolig och får mig att skratta, han är en gentleman ut i fingerspetsarna, han är blyg, han är en känslomänniska, han är smart och intelligent och intellektuell, åker motorcykel, är händig med både verktyg och i hushållet, lagar bra mat, är jämnställld, ömsint älskare, är inte rädd för att skita ner sig (kör lastbil), går likagärna i mysbyxor som uppklädd, han är 170 cm lång, grått hår, senig kropp men musklad upptill pga yrket, 60 år, tatueringar, supersexig på alla vis...

  • Vevoz

    Den man jag nu har bildat familj med är min dröm, han är ett huvud längre än mig, smalt byggd naturligt som jag är, har tydliga kindben och vårdat skägg samt mustasch. Kort hår på huvudet.

    Muskliga armar, ett händigt arbete och en bra kock. Han lagar god mat, ställer upp för mig o sonen, kan ta hand om ett hem, har lugna hobbys och omger sig av bra vänner

  • Anonym (Lia)

    Lång, fina händer, luktar gott (måttligt/ingen parfym, men ren och fräsch). Intelligent, har egna åsikter, inte konfliktsugen men han ska kunna diskutera. Rökfri, snusfri, drogfri, alkohol är helt ok men får inte vara ett måste varje helg och när han dricker kan han hantera det. Passionerad kring nånting, drivkraft att göra något, engagera sig. Gillar att hänga med mig och mina vänner, men har även egna intressen. Får gärna gilla djur och natur. Nyfiken på livet samtidigt som han uppskattar vardagar. Vill ha barn.

  • Anonym (Tjej)

    Utseendet spelar mindre roll.

    Han ska vara snäll, smart, givmild, rolig.

    I sängen ska han vara dominant, snudd på brutal, men även ha en mjukare sida.

    Han måste ha ett jobb, får inte ha barn sen innan, ha ett eget liv med egna intressen.

    Han ska kunna stå upp för sig själv och sina åsikter, våga prata och ventilera och inte vara en tönt som lägger locket på så fort det börjar bli lite jobbigt.

    Jag vill ha en man, helt enkelt. En helt normal man.

Svar på tråden Beskriv er drömman