• Anonym (Mysan)

    Ligger med en man som är helt tyst! Vad är det för fel?

    Jag har träffat en kille i några månader nu och vi har haft sex kanske 20 gånger men han är alltid helt tyst! Han andas inte djupare eller nåt alls bara helt tyst oxå när han kommer så rör han inte en min. Dessutom kör han bara in ut in ut och inget mer och jag vet inte jag kanske är vanskapt men jag kan inte komma av in ut i snigeltempo tio minuter.

    Jag har sagt att ja gillar det lite hårdare å att stötarna hårt å djupt får mej att komma men han kör på som en robot utan känslor.

    Fler som varit med om det här? det är så märkligt å ovant för mej.

    Annars är han helt normal å super rolig, mysig å allt. Men i sexet är han värdelös!

  • Svar på tråden Ligger med en man som är helt tyst! Vad är det för fel?
  • Anonym (Hmm)

    Att han inte låter tycker jag inte är jätte konstigt, för det har jag träffat flera som inte gör. Du har sagt till honom hur du önskar att sexet ska vara, kanske han blir rädd att han ska komma för fort om han gör så? 

  • Anonym (Frankie)

    I Frankie & Johnny så har Al Pacino's rollfigur sex med en kvinna, och han bara ligger där, uttryckslös, inte ett ljud. Hon fattar ingenting. Han förklarar sen att han hade det jätteskönt, men att han tidigare befunnit sig på ett ställe där det var olämpligt att ge ifrån sig ljud av njutning (han hade suttit inne)

  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-22 11:46:33 följande:

    Att han inte låter tycker jag inte är jätte konstigt, för det har jag träffat flera som inte gör. Du har sagt till honom hur du önskar att sexet ska vara, kanske han blir rädd att han ska komma för fort om han gör så? 


    Han säger att kvinnor ska behandlas med respekt. Asså ja håller med honom men om ja säger att ja vill bli knullad å inte juckad är inte de att behandla mej me respekt då om han gör som ja vill?
  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Frankie) skrev 2020-09-22 11:54:46 följande:

    I Frankie & Johnny så har Al Pacino's rollfigur sex med en kvinna, och han bara ligger där, uttryckslös, inte ett ljud. Hon fattar ingenting. Han förklarar sen att han hade det jätteskönt, men att han tidigare befunnit sig på ett ställe där det var olämpligt att ge ifrån sig ljud av njutning (han hade suttit inne)


    Okej men den här killen har inte de så.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mysan) skrev 2020-09-22 11:55:00 följande:
    Han säger att kvinnor ska behandlas med respekt. Asså ja håller med honom men om ja säger att ja vill bli knullad å inte juckad är inte de att behandla mej me respekt då om han gör som ja vill?
    Klart man ska bli behandlad med respekt, oavsett om en är man eller kvinna eller annat, men ja det låter märkligt.. att ha sex lugnt och långsamt är inte nödvändigtvis = respekt för kvinnan liksom. låter som att du kanske bör tala med honom igen, fråga honom varför han gör så eller om det är så han tycker om att ha sex osv. Eller testa en ställning där du styr mer tempo osv? 
  • Anonym (Frankie)
    Anonym (Mysan) skrev 2020-09-22 11:41:03 följande:

    Jag har träffat en kille i några månader nu och vi har haft sex kanske 20 gånger men han är alltid helt tyst! Han andas inte djupare eller nåt alls bara helt tyst oxå när han kommer så rör han inte en min. Dessutom kör han bara in ut in ut och inget mer och jag vet inte jag kanske är vanskapt men jag kan inte komma av in ut i snigeltempo tio minuter.

    Jag har sagt att ja gillar det lite hårdare å att stötarna hårt å djupt får mej att komma men han kör på som en robot utan känslor.

    Fler som varit med om det här? det är så märkligt å ovant för mej.

    Annars är han helt normal å super rolig, mysig å allt. Men i sexet är han värdelös!


    Jag hör mina grannar när de har sex på nätterna. Mannen juckar som en Duracell-kanin, man kunde tro han är 20, han är närmare 60. Det är en sån man du ska ha.
  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-09-22 12:00:20 följande:

    Klart man ska bli behandlad med respekt, oavsett om en är man eller kvinna eller annat, men ja det låter märkligt.. att ha sex lugnt och långsamt är inte nödvändigtvis = respekt för kvinnan liksom. låter som att du kanske bör tala med honom igen, fråga honom varför han gör så eller om det är så han tycker om att ha sex osv. Eller testa en ställning där du styr mer tempo osv? 


    Tack ja har sagt att ja inte kommer av snigel in ut å att ingen tjej kan det man måste ha hårdare eller händer samtidigt eller va som helst men inte snigelfart in ut där han inte ens stönar eller öka andningen. Asså ja blir kåt av stönande inte överdrivet men asså sånt som blir när man anstränger sig å har de skönt liksom. Men nej han säger att man inte ska älska så å han hatar när ja säger knulla för de heter minsann älska.

    Ja borde byta sex partner va? men samtidig är han en sånn ja vill ha barn å familj me. Men ja kommer aldrig stå ut me sexet om de ska va så tråkigt hela tiden.

    Han sa oxå att ja har fel bild av sex när ja säger att ja vill bli knulald hårt. Asså är det fel på mej eller? Alla ja legat med har ökat tempot å tagit i lite hårdare efter ett tag men han bara kör sin snigel fart utan att röra en min.
  • Anonym (Frankie)
    Anonym (Mysan) skrev 2020-09-22 12:06:32 följande:
    Ja borde byta sex partner va?  
    Ja, det finns en annan tråd om manliga oskulder. Många kvinnor där gillar dominanta män, som tar dom hårt.
  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Frankie) skrev 2020-09-22 12:09:00 följande:

    Ja, det finns en annan tråd om manliga oskulder. Många kvinnor där gillar dominanta män, som tar dom hårt.


    Kan du ge länken?
  • Anonym (Mysan)
    Anonym (Frankie) skrev 2020-09-22 12:09:00 följande:

    Ja, det finns en annan tråd om manliga oskulder. Många kvinnor där gillar dominanta män, som tar dom hårt.


    Fast ja är tjej asså.
Svar på tråden Ligger med en man som är helt tyst! Vad är det för fel?