• Anonym (Arg)

    Va fan ska jag göra?

    Jag har bett min mor att lämna mig och hela min familj ifred, och typ dra åt helvete. Varken kontakta mig eller mina barn igen någonsin.

    Kärringen har alltid så länge jag kan minnas varit extremt kontrollerande. Alltid lagt sig i vad jag gör hur jag gör, mina yrkesval, ifrågasatt varför jag studerar, varför jag drar på mig studielån. Lagt sig i min barnuppfostran. Säger jag nej till barnen så säger hon ja - oavsett.

    Lagt sig i hur i stort sett alla mina relationer. Pratar jag med min ex man och säger att denna vecka får du ta din son för jag ska på... så blir hon sur, säger att jag kan inte låta x vara hos sin pappa utan att jag får avboka för mitt liv är inte så viktigt. Nu senast då jag gick in i väggen, så hotade hon men att jag skulle bli utan ev arv om jag inte hade sonen mina veckor (för det ville hon) sen att jag och pappan kommit överens om annat spelar ingen roll..

    Till slut rann bägaren över..

    Jag har bett henne försvinna ur mitt ock min familjs liv.

    Har sagt att hon behöver inte köpa julklappar och födelsedagspresenter till barnen för hon kommer aldrig att få träffa dom ingen.

    Men vad gör kärringen då? Jo hon har börjat söka upp ena barnet i skolan?? Så sen kommer han hem och säger att mormor säger att jag har massa paket hos henne..

    Hon är fan inte sann... hur blir man av med en sån människa?

    Hon fullkomligt skiter i vad jag säger

  • Svar på tråden Va fan ska jag göra?
  • Anonym (Trakaserier)

    Du kan ju anmäla henne för trakasarier. Spara allt hon skriver till dig om hon skickar sms, spela in telefonsamtal och andra samtal ni har.

  • Anonym (Jg)

    Som jag ser det så verkar det ända sättet för dig är att flytta där ifrån. Självklart ett stort steg att ta då det beror på din mamma men vad har du för alternativ egentligen?