KimLinnefeldt skrev 2020-09-29 08:25:23 följande:
Att jag inte nämner hennes kille - ursäkta, fd kille - beror på att han inte har startat den här tråden, det har hon gjort. Tråden handlar om henne. Hon inser att hon har förstört något fint och undrar hur hon ska gå vidare. Att då tala om för henne att hon har förstört något fint är inte konstruktivt.
Helt FEL. Hon undra inte alls hur hon skall gå vidare.
Hon skriver i klartext detta, citera de sista två styckarna TS' trådstart med citatbox.
Anonym (Maddis) skrev 2020-09-23 16:56:55 följande:
Jag vill ha tips på hur jag ska få honom tillbaka, jag behöver ha honom tillbaka ha känt mig så äcklig efter detta. Han skriver bara elaka saker när jag ber om förlåtelse.
Hur ska jag få honom på fall igen?
(slut citat)
Så du kommer med ett falskt påstående här om att TS "undra hur hon skall gå vidare".
Hon vill ha tips på hur
hon får tillbaka honom. Så det är inte alls konstigt att folk säger till henne att hon kan glömma att få tillbaka honom när hon varit otrogen emot honom. Och majoriteten som svara i tråden kommer att sätta sig in i TS f.d kille och han sits i detta tråkiga.
Så jo TS EX är högst relevant att ta upp/med då det handlar ju om honom precis lika mycket som TS.