• Nandez

    Bonde söker fru 2020

    I kväll börjar det igen. Hoppas att fler hittar hit och skriver om stort och smått om årets bönder

  • Svar på tråden Bonde söker fru 2020
  • Tecum
    Mimosa86 skrev 2020-11-04 19:37:04 följande:
    Fullkomligt älskar Mats och hans damer. Jordnära och stabila människor med livserfarenhet.

    Erik valde tyvärr för många stadstjejer. De kommer aldrig att palla att flytta ut på vischan med allt vad det innebär med småortsmentalitet och långsamma dagar.

    Dalmasen valde ut tjejer som (ursäkta ytlighet nu) var över hans utseende- och intelligensnivå. De kommer inte stanna. Han behöver någon mer lik sigsjälv. Verkar väldigt go kille dock.

    Gaybonden spätts ner alldeles för mycket i åldrarna... tror på Einar. De andra var för unga!

    Trevliga bönderna rakt igenom i år!
    Intressant, om han utseendemässigt inte är i nivå med tjejerna, varför valde de honom då? Bara för att få vara med i TV?
    Hur bedömer du tjejernas höga intelligens, känner du dem? De har inte visar något särskilt vad jag sett. Och en eventuell vilja att visa upp sig i TV till varje pris tyder inte på någon större intelligens i min värld.

    Du kan ha rätt i att de söker någon på samma nivå som sig själva. Eller inte. Ibland kan det funka även med vissa olikheter och nivåer. Det beror som du skrev på graden av ytlighet hos de inblandande...
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2020-11-05 16:38:58 följande:
    Jag tror inte Mats har Corona, de allra flesta som testar, testar negativt.

    Personligen tycker att det är den enda bonden som är speciellt intressant att följa.
    Även om gaybonden har sin charm. 

    När det kommer till Patrik ser jag bara Einar som möjlig partner, den unga söta nittonåringen är ju jättesöt. Men för ung för Patrik, enigt min åsikt. Han är ju bara en tonåring och Patrik är över 30.
    Tror inte Mats har corona.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2020-11-05 16:38:58 följande:
    Jag tror inte Mats har Corona, de allra flesta som testar, testar negativt.

    Personligen tycker att det är den enda bonden som är speciellt intressant att följa.
    Även om gaybonden har sin charm. 

    När det kommer till Patrik ser jag bara Einar som möjlig partner, den unga söta nittonåringen är ju jättesöt. Men för ung för Patrik, enigt min åsikt. Han är ju bara en tonåring och Patrik är över 30.
    Det du skriver håller jag med till 100% Har precis samma tanke.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-11-05 21:26:48 följande:
    Tror inte Mats har corona.
    Tror heller inte Mats har Corona för i så fall hade dem stängts av direkt så även dem som spelar in programmet, men helt klart rätt att ta det på allvar innan det är försent.
  • Johannus

    Jag får be om ursäkt att jag inte skrev under programmet på onsdag, men var på en lång biltur och var sent hemma så jag fick se Bonde söker fru via tv play sent. 

    Gillar alla bönder, men en del verkar gå pang bom på eller två av dem i alla fall.

    Mats får ta det lugnt tills han får svar ....., men verkar som att han blir mer intressant av andra än Karin som jag trodde först på och det sa han ju själv i programmet i går.

    Patrik hoppas jag att han ser själv att Einar är den rätte både åldersmässigt och hur han visar sitt intresse för gården.

    Det två andra bönderna fattar jag inte mig på för dem kör som sagt pang bom på ...kyssar och kramar för alla tjejer i dessa corona tider......

    Visserligen valde ju en av tjejerna lämna sin bonde (fråga inte namnet på bonden för det kommer jag inte i håg) och det var rätt av henne för hon kände som hon gjorde och det är ok.

    Försöker att hänga med så gott det går, men som assistent har jag alla gånger inte tid att skriva när programmet pågår......på grund av denna h...vetes corona.

  • BeautifulLiz
    Johannus skrev 2020-11-06 00:31:06 följande:

    Jag får be om ursäkt att jag inte skrev under programmet på onsdag, men var på en lång biltur och var sent hemma så jag fick se Bonde söker fru via tv play sent. 

    Gillar alla bönder, men en del verkar gå pang bom på eller två av dem i alla fall.

    Mats får ta det lugnt tills han får svar ....., men verkar som att han blir mer intressant av andra än Karin som jag trodde först på och det sa han ju själv i programmet i går.

    Patrik hoppas jag att han ser själv att Einar är den rätte både åldersmässigt och hur han visar sitt intresse för gården.

    Det två andra bönderna fattar jag inte mig på för dem kör som sagt pang bom på ...kyssar och kramar för alla tjejer i dessa corona tider......

    Visserligen valde ju en av tjejerna lämna sin bonde (fråga inte namnet på bonden för det kommer jag inte i håg) och det var rätt av henne för hon kände som hon gjorde och det är ok.

    Försöker att hänga med så gott det går, men som assistent har jag alla gånger inte tid att skriva när programmet pågår......på grund av denna h...vetes corona.


    Ingen fara, jag ser inte heller på onsdagen utan i play efteråt.

    Själv är jag hemma och är vissen, men förhoppningsvis inte i covid.
  • Tecum
    Johannus skrev 2020-11-06 00:31:06 följande:
    Jag får be om ursäkt att jag inte skrev under programmet på onsdag, men var på en lång biltur och var sent hemma så jag fick se Bonde söker fru via tv play sent. 

    Gillar alla bönder, men en del verkar gå pang bom på eller två av dem i alla fall.

    Mats får ta det lugnt tills han får svar ....., men verkar som att han blir mer intressant av andra än Karin som jag trodde först på och det sa han ju själv i programmet i går.

    Patrik hoppas jag att han ser själv att Einar är den rätte både åldersmässigt och hur han visar sitt intresse för gården.

    Det två andra bönderna fattar jag inte mig på för dem kör som sagt pang bom på ...kyssar och kramar för alla tjejer i dessa corona tider......

    Visserligen valde ju en av tjejerna lämna sin bonde (fråga inte namnet på bonden för det kommer jag inte i håg) och det var rätt av henne för hon kände som hon gjorde och det är ok.

    Försöker att hänga med så gott det går, men som assistent har jag alla gånger inte tid att skriva när programmet pågår......på grund av denna h...vetes corona.
    Men  det är väl inte böndernas fel, tjejerna vill  ju inget hellre än att få den typen av närkontakt?

    Alla deltagare borde ha testats innan de kom till gårdarna! Det är visserligen inte hundraprocentigt då de kan ha smittats mellan testtillfället och ankomsten, men ändå en självklar säkerhetsåtgärd tycker jag.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-06 00:20:40 följande:
    Tror heller inte Mats har Corona för i så fall hade dem stängts av direkt så även dem som spelar in programmet, men helt klart rätt att ta det på allvar innan det är försent.
    Absolut så.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-11-06 00:31:06 följande:
    Jag får be om ursäkt att jag inte skrev under programmet på onsdag, men var på en lång biltur och var sent hemma så jag fick se Bonde söker fru via tv play sent. 

    Gillar alla bönder, men en del verkar gå pang bom på eller två av dem i alla fall.

    Mats får ta det lugnt tills han får svar ....., men verkar som att han blir mer intressant av andra än Karin som jag trodde först på och det sa han ju själv i programmet i går.

    Patrik hoppas jag att han ser själv att Einar är den rätte både åldersmässigt och hur han visar sitt intresse för gården.

    Det två andra bönderna fattar jag inte mig på för dem kör som sagt pang bom på ...kyssar och kramar för alla tjejer i dessa corona tider......

    Visserligen valde ju en av tjejerna lämna sin bonde (fråga inte namnet på bonden för det kommer jag inte i håg) och det var rätt av henne för hon kände som hon gjorde och det är ok.

    Försöker att hänga med så gott det går, men som assistent har jag alla gånger inte tid att skriva när programmet pågår......på grund av denna h...vetes corona.
    Det är inte lätt att vara aktiv när man vill, bra att man kan titta när man vill
  • Nandez
    Tecum skrev 2020-11-06 16:35:42 följande:
    Men  det är väl inte böndernas fel, tjejerna vill  ju inget hellre än att få den typen av närkontakt?

    Alla deltagare borde ha testats innan de kom till gårdarna! Det är visserligen inte hundraprocentigt då de kan ha smittats mellan testtillfället och ankomsten, men ändå en självklar säkerhetsåtgärd tycker jag.
    Jag håller med om att säkerheten är viktig.
Svar på tråden Bonde söker fru 2020