• Anonym (Pennan)

    Brevterapi??

    Jag är intresserad av att börja med brevterapi men det verkar inte vara så jättevanligt. Är det någon som kan rekommendera en hemsida/terapeut som är bra på detta? Alla vill ju ha betalt i förskott så jag vill gärna ha någon slags omdöme innan jag öppnar plånboken.

  • Svar på tråden Brevterapi??
  • Anonym (Anonym)

    Fråga hos din VC. Det finns vissa terapiformer som man kan göra via kontakt online. Jättebra :) Jag gjorde kbt på det sättet. Då fick jag logga in på 1177 och gå igenom olika moduler där man fick infovideos och små uppgifter och skriva lite om olika tankar osv och så fick man så klart svar från terapeuten. Honom hade jag träffat innan första modulen.

  • Nemiia
    Anonym (Pennan) skrev 2020-09-25 13:35:23 följande:

    Jag är intresserad av att börja med brevterapi men det verkar inte vara så jättevanligt. Är det någon som kan rekommendera en hemsida/terapeut som är bra på detta? Alla vill ju ha betalt i förskott så jag vill gärna ha någon slags omdöme innan jag öppnar plånboken.


    Tipsar om "din insida" jag var testpilot el vad man ska säga för deras brevterapi. Jag tyckte det var jättebra. Var ett tag sedan dock så vet inte med säkerhet att de har det kvar.
Svar på tråden Brevterapi??