• Anonym (Köpsugen)

    Syns det på kontot?

    Hej!

    Jag har tänkt köpa en sexleksak på nätet men är rädd att det ska synas på mitt konto vart ifrån jag beställt, syns det vart ifrån jag gjort det eller visas det som något annat? Är nämligen rädd att mina föräldrar ska se vart jag beställt något. Hur har det sett ut för er? Syns det vart ifrån?

  • Svar på tråden Syns det på kontot?
  • enable007

    Hur gammal är du ? !

    Nej det syns inte , står inget med sex typ osv

  • Anonym (Köpsugen)

    Jag är 17, så det är säkert?Det Står inte hemsidans namn?

  • Anonym (J)
    Anonym (Köpsugen) skrev 2020-09-25 23:12:21 följande:

    Jag är 17, så det är säkert?Det Står inte hemsidans namn?


    Anonym (Köpsugen) skrev 2020-09-25 23:12:21 följande:

    Jag är 17, så det är säkert?Det Står inte hemsidans namn?


    Är det ditt eget eller dina föräldrar konto du beställt ifrån? Är det deras så lär de kanske oavsett undra vad du köpt? Om det är ditt eget borde du ju kunna gå in och se vad som står på kontoutdraget?
  • enable007
    Anonym (Köpsugen) skrev 2020-09-25 23:12:21 följande:

    Jag är 17, så det är säkert?Det Står inte hemsidans namn?


    Nope säkert ! Mer än 100

    Jag kan köpa åt dig om du vill haha
  • Anonym (Köpsugen)

    Det är mitt egna men mina föräldrar kan se det, har inte beställt än då jag är rädd att det syns.

  • Anonym (O)
    Anonym (Köpsugen) skrev 2020-09-25 23:12:21 följande:

    Jag är 17, så det är säkert?Det Står inte hemsidans namn?


    Det beror väl på vilken betalningsmetod du väljer. Många e-handlare kör mod t.ex. klarna och då står det oftast butikens namn. Men då måste du ändå vara 18 för att få handla. Så du får nog i så fall besöka en fysisk butik och betala kontant.
  • Corrie

    Ja, på internetbanken står det vilket företag man har betalat in pengar till. Vänta med den där grejen tills du har ett konto ingen har inblick i.

  • Arboga

    Ta med dig en kompis (om det är jobbigt ensam) till en "porrbutik" och köp kontant.

  • Anonym (Köpsugen)

    Men om jag betalar med kort eller swish, kommer det synas då?

  • Anonym (J)
    Anonym (Köpsugen) skrev 2020-09-25 23:39:36 följande:

    Men om jag betalar med kort eller swish, kommer det synas då?


    Troligtvis ja. Ibland syns kontoutdrag bara som siffror. Men ibland inte.

    Har du inga gamla utdrag du kan gå in och titta på?

    Min lösning till dig är annars att ta ut kontanter och sedan köpa ett paygo kort. Brukar finnas på pressbyrån. Visst skulle du kunna handla paygo kortet direkt med kortet, men kanske undrar dina föräldrar då vad du köpt som är så dyrt på pressbyrån.

    Paygo är som ett engångsbanklort laddat med den summa pengar du betalat för. Du kan sedan använda det kortet för att betala ditt köp på webbsidan.
Svar på tråden Syns det på kontot?