• Anonym (Ullis90)

    Otrogen

    Jag är sambo och otrogen med en gift man. Finns det någon mer som är i samma situation?

  • Svar på tråden Otrogen
  • Stefano82
    Anonym (Ullis90) skrev 2020-09-26 00:21:57 följande:

    Jag är sambo och otrogen med en gift man. Finns det någon mer som är i samma situation?


    Jag är inte det men jag önskar mig en härlig kk.
  • Anonym (Ullis90)

    Var söker du någonstans?

  • Stefano82
    Anonym (Ullis90) skrev 2020-09-26 00:32:59 följande:

    Var söker du någonstans?


    Lite överallt, vill du prata mer mess i pm
  • Anonym (k)

    Jag drömde också om KK för extra spänning men när jag väl träffade en så var det mest ångest och dåligt samvete, så la ner det..Gräset va väl inte grönare i den hagen

  • Kungsbackakillen73a

    Det kan vara ljuvligt skönt att vara en diskret älskare till en upptagen tjej eller ett par. Att experimentera o h upptäcka varandra. Man vågar ta ut svängarna.

  • Anonym (Egen erfarenhet)
    Anonym (k) skrev 2020-09-26 00:37:56 följande:

    Jag drömde också om KK för extra spänning men när jag väl träffade en så var det mest ångest och dåligt samvete, så la ner det..Gräset va väl inte grönare i den hagen


    Exakt så. Ångest och fruktansvärt dåligt samvete men alldeles jävla underbart med. Min varma rekommendation är att knulla är väl kanske en sak men lägg undan mobilen och messa inte din älskare mer än när ni skall ses. Det blir för geggigt annars. Du dras in i något som är svårt att stoppa.
  • Anonym (Kåt singel-tjej)

    Jag söker en kk på BC, men det är helt omöjligt att finna någon. 
    De flesta vill bara ha ett ONS och det är jag inte intresserad av.

  • Kungsbackakillen73a
    Anonym (Kåt singel-tjej) skrev 2020-09-26 07:33:17 följande:

    Jag söker en kk på BC, men det är helt omöjligt att finna någon. 

    De flesta vill bara ha ett ONS och det är jag inte intresserad av.


    Ja på BC är det svårt att sålla. Hör gärna av dig om du bor i, eller i närheten av Göteborg.
  • Anonym (gräset ej grönare)

    Har vart otrogen långt mer än tillräckligt många gånger med fler än tillräckligt många andra karlar för att inse att gräset är inte grönare.

    Har istället enorma skuldkänslor och ångest. Oroar mig varje dag att han kommer få reda på vad jag gjort och förlora honom.  

  • Dirtyminded

    Måste bumpa den här lite... 

    Alla är väl såklart medvetna om att det är moraliskt fel. Men samtidigt... det finns ju mängder av skäl att hålla ihop ett förhållande där just sexet kanske inte längre är det allra bästa... Och min erfarenhet är att en het kärleksaffär faktiskt även kan muntra upp ett stagnerat förhållande! 

    Och det ÄR ju så j*vla upphetsande att få känna den där djuriska attraktionen, att få göra de där sakerna man kanske inte gör hemma, att få någon att njuta av varenda sekund, retas, skicka lite porriga mess och att... knulla! 

    Hm, okej... jag tror jag måste skaffa en KK igen... någon som är sugen? Tungan uteCool

Svar på tråden Otrogen