• Anonym (Bolond)

    Hur agerar jag nu.

    Sedan hon stack för typ 16 månader sedan så har hon agerat lite konstigt mot mig. Sexanspelningar,presenter,gåvor,middagar osv.

    Jag har tagit detta som inviter. Vid ett tillfälle ville hon jag skulle leka med en sexleksak på henne men när jag ville så backade hon.

    Vi har en unge ihop och ses minst en gång/veckan.

    Vi har kommit överens om att jag när som helst kan komma till henne,fick oxå nyckel av henne.

    Åkte därför igår till henne för att överraska då det är min barnveckan,hon brukar uppskatta att få tid med ungen och mig utöver barnveckor.

    Jag gick in,ingen där. Går in i sovrummet och där ligger hon med en annan kille. Hon kommer ut,vi snackar. "Han" är bara ett ligg och ingen seriös. Hon vill inte ligga med mig fast hon sa hon älskade när vi hade sex i förhållandet. Hon vill inte komplicera vårt föräldraskap med sex.

    Under lång tid har hon ställt fram godiset men jag får inte äta...

    Nu i veckan sitter hon och visar mig sparade gamla meddelanden mellan henne och mig. Visar mig även gamla kort hon/vi tagit i sänghalmen.

    Hon vill att vårat förhållande ska vara som innan upptäckten.

    Förra helgen bestämde vi en tid för överlämningen,jag kom på utsatt tid. Gick till baksidan,ett par dojor står där. Blev hänvisad till framsidan. "Han" smet då ut på baksidan. Senare ligger vi alla tre i hennes säng för ungen skulle vila. Hon ber om massage,jag masserar och kunde gått fullt ut om jag velat. Vad jag inte visste då var att hon fått kuk en timma innan....

    Så som jag skrivet har hon agerat hela tiden. Lek med känslor/uppmärksamhet och vill ha praktisk hjälp antar jag....

    Hon gjorde naturligtvis inget fel som har sex med någon annan!

    Hur ska jag agera nu? Att allt blir som innan vetifan. Överlämningen är imorgon och jag fasar redan....

  • Svar på tråden Hur agerar jag nu.
  • Whitehorse1979

    Håll det platoniskt.

    Du lämnar av barnet, berättar om veckan som varit och sen går du.
    Och detta fortsätter du med.

    Du kan också meddela henne innan att i fortsättningen så blir det såhär.
    Ni kommer inte heller att umgås något.
    Hennes vecka är hennes.
    Din vecka är din.

    Inget sex, ingen massage, inget med att ligga i samma säng.

    PLATONISKT!

  • Anonym (Bolond)

    Tack så kommer det bli nu.

  • Whitehorse1979
    Anonym (Bolond) skrev 2020-09-26 18:44:40 följande:

    Tack så kommer det bli nu.


    Bra.

    Fattar hon inte så ändrar du så att ni lämnar och hämtar via förskola.
  • Kexsmula
    Anonym (Bolond) skrev 2020-09-26 18:44:40 följande:

    Tack så kommer det bli nu.


    Instämmer med Whitehorse och hoppas verkligen att du håller på det! Hon är inget annat än en attention whore och sådana ska ignoreras.
  • Anonym (Utnyttjad)

    Hon leker o utnyttjar dig ... samtidigt hon är med andra. Det bösta du kan göra är att hålla dig på en vänskapsnivå o vara seriös om barnets bästa , skippa resten med den playern.

  • Whitehorse1979
    Kexsmula skrev 2020-09-27 00:38:34 följande:
    Instämmer med Whitehorse och hoppas verkligen att du håller på det! Hon är inget annat än en attention whore och sådana ska ignoreras.
    Exakt.
    Ingen uppmärksamhet ska ges.
    NOLL!
  • Anonym (Bolond)

    Denna "kvinna" valde att bosätta sig 40 min enkel resa från fsk. Annat län,annan kommun.

    Har tagit upp det och det finns lediga lägenheter på min ort 100m från fsk. Hon höll med om att det bästa för ungen är att bo på min ort men att hon inte ville flytta handlade om att hon inte ville se MIG med någon annan. Hon är störd på riktigt.

  • Anonym (P)
    Anonym (Bolond) skrev 2020-09-27 09:03:06 följande:
    Denna "kvinna" valde att bosätta sig 40 min enkel resa från fsk. Annat län,annan kommun. Har tagit upp det och det finns lediga lägenheter på min ort 100m från fsk. Hon höll med om att det bästa för ungen är att bo på min ort men att hon inte ville flytta handlade om att hon inte ville se MIG med någon annan. Hon är störd på riktigt.

    Störd är väl att ta i. Men hon verkar ha väldigt motstridiga känslor för dig. Hon vill inte leva med dig men samtidigt vill hon ha dig. För allas skull är det bra om du är konsekvent. Visa henne att om det är slut så är det slut!
  • Anonym (Bolond)
    Anonym (P) skrev 2020-09-27 09:23:20 följande:

    Störd är väl att ta i. Men hon verkar ha väldigt motstridiga känslor för dig. Hon vill inte leva med dig men samtidigt vill hon ha dig. För allas skull är det bra om du är konsekvent. Visa henne att om det är slut så är det slut!


    Droppen för mig var upptäckten,hon ville inte ha min kuk då det skulle "komplicera för vårt barn" Sen när komplicerar det för att barn att föräldrar har sex?

    Bla bla bla. Det blir bara ett platoniskt förhållande med början senare idag vid överlämningen.

    Skickat tid och plats. Lämning sker utomhus.
  • Whitehorse1979
    Anonym (Bolond) skrev 2020-09-27 09:37:32 följande:
    Droppen för mig var upptäckten,hon ville inte ha min kuk då det skulle "komplicera för vårt barn" Sen när komplicerar det för att barn att föräldrar har sex?

    Bla bla bla. Det blir bara ett platoniskt förhållande med början senare idag vid överlämningen.

    Skickat tid och plats. Lämning sker utomhus.
    Det komplicerar när ni inte är ett par.
    Så det har hon rätt i.

    Bra!
    Detta ska ske vid varje tillfälle.

Svar på tråden Hur agerar jag nu.