• Anonym (Kåtabocken82)

    Vilket är bästa stället?

    Hejsan vart är bästa stället att hitta villiga och härliga kvinnor? Jag är ute efter de mellan 40-50 år då jag känner att jag mer attraheras av dem, har kollat Tindet, bc, klubb6 och kik! Vad ska jag göra för att hitta dessa härliga kvinnor!

  • Svar på tråden Vilket är bästa stället?
  • Anonym (Kåtabocken82)

    Ingen annan som vet?

  • Anonym (Fia)

    Lite överallt i samhället?
    Men lite oavsett var så är det ju generellt fler män än kvinnor som söker rena sexuella kontakter. 

    Olika varianter av danskurser är ju annars kända för att ha kvinnoöverskott vilket kan göra det lättare att få in en fot så att säga. Kan ju också vara lite väl omständigt om man inte gillar att dansa. 

    De finns ju på alla de ställen du listade dock, bara att det är väldigt stor konkurrens då det är mycket mer män som söker. 

  • Anonym (Kåtabocken82)
    Anonym (Fia) skrev 2020-09-28 18:33:58 följande:

    Lite överallt i samhället?

    Men lite oavsett var så är det ju generellt fler män än kvinnor som söker rena sexuella kontakter. 

    Olika varianter av danskurser är ju annars kända för att ha kvinnoöverskott vilket kan göra det lättare att få in en fot så att säga. Kan ju också vara lite väl omständigt om man inte gillar att dansa. 

    De finns ju på alla de ställen du listade dock, bara att det är väldigt stor konkurrens då det är mycket mer män som söker. 


    Är du i den åldern?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Kåtabocken82) skrev 2020-09-28 19:05:01 följande:
    Är du i den åldern?
    antar jag räknas dit då jag precis fyllde 41
  • Anonym (Kåtabocken82)
    Anonym (Fia) skrev 2020-10-01 15:52:27 följande:

    antar jag räknas dit då jag precis fyllde 41


    Hade du kunnat tänka dig?
Svar på tråden Vilket är bästa stället?