• Mia448

    Eskilstuna bo hjälp mig

    Hej
    Jag har sådan ångest över en grej och undrar om en person som bor i Eskilstuna eller i närheten kan hjälpa mig. Handlar om att du ska hämta upp en grej. Mer info i PM, du får kompensation 

    MVH Mia

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-27 10:28
    Med hämta upp menar jag, slänga i närmaste tunna. Eller behålla själv, eller lämna skänka bort

  • Svar på tråden Eskilstuna bo hjälp mig
  • Anonym (?)

    Vad för "grej"? Och varför kan du inte skriva här...

  • Mia448
    Anonym (?) skrev 2020-09-27 10:09:46 följande:

    Vad för "grej"? Och varför kan du inte skriva här...


    Det är en påse med böcker
  • Anonym (Lös problemet)

    Hur sannolikt är det att en okänd person är villig att gå dit i ditt ställe och träffa en människa som du antingen är rädd för eller som du har en konflikt med? Bit i det sura äpplet och fixa själv eller köp nya böcker.

  • Mia448

    Har lagt ut på bortskänkes men tänkte prova här med. Vill att det försvinner så fort som möjligt för tycker det är så jobbigt. Är inte böckerna i sig utan en annan orsak 

  • Mia448
    Anonym (Lös problemet) skrev 2020-09-27 10:17:47 följande:

    Hur sannolikt är det att en okänd person är villig att gå dit i ditt ställe och träffa en människa som du antingen är rädd för eller som du har en konflikt med? Bit i det sura äpplet och fixa själv eller köp nya böcker.


    Nej nej de är hos mig, utanför min lgh. Jag vill inte ta i dom pga en ångestgrej 
  • Mia448

    Tänker om någon antingen vill ha dom, eller bara vill vara snäll och slänga dom 

  • Vanessa89

    Om du seriöst vill ha hjälp så får du helt enkelt löpa linan ut och förklara vad och varför det orsakar ångest.

  • Mia448
    Vanessa89 skrev 2020-09-27 10:30:27 följande:

    Om du seriöst vill ha hjälp så får du helt enkelt löpa linan ut och förklara vad och varför det orsakar ångest.


    I pm tänkte jag
Svar på tråden Eskilstuna bo hjälp mig