• Anonym (Samuel)

    Ridå ner.

    Har två ungar ihop mitt ex och jag. Vi gillar att umgås med barnen och hon ger mig vissa inviter och jag får förhoppningar. Vi har ibland spenderat nätter ihop,på hennes initiativ. Hon bjuder på mat och på kvällen har det hänt att hon plockat fram ost,kex och vin när barnen somnat.

    NU vet jag att när hon gullat klart med barnen och gett mig lite uppmärksamhet,sagt jag hade snygga kläder,bjudit mig på restaurang etc. när vi åkt har det kommit en ny kille dit. Hållt på ett tag. Tydligen har han varit där på natten oxå,sovit över några ggr. Kul när barnen och jag dykt upp på förmiddagen på avtalad tid att veta att hennes natt varit full ös. Jag o barnen har Sovit i den sängen. Fan är detta? Varför dessa jävla inviter och sen ha en annan kille!!??

    En nära vän är granne till exet så jag vet detta hänt.

    Tkr detta är så jävla jobbigt!

  • Svar på tråden Ridå ner.
  • Anonym (Igen)

    Ger samma råd som i de andra trådarna med samma ämne. Sluta umgås med henne. Fokusera på barnen.

  • Anonym (Anonym)

    Hon gillar att äta kakan och ha den kvar. Hon har möjlighet att leka lyckliga familjen med dig och ha ett skönt ligg vid sidan om, utan att du kan säga att hon är otrogen. Om du har nån som helst självrespekt bryter du helt med henne.

Svar på tråden Ridå ner.