• Anonym (Di)
    Wed 30 Sep 2020 09:20
    4598 visningar
    137 svar
    137
    4598

    Dickpics på Snapchat?

    Om någon skickar dickpics till er på Snapchat, brukar ni då i regel ta bort honom som vänn eller behåller ni honom som vänn så han kan fortsätta skicka till er?

    Har väl hänt att jag skickat ibland men de är då aldrig någon som som tagit bort mig som vänn, hur ska jag tolka det?

  • Svar på tråden Dickpics på Snapchat?
  • Wed 30 Sep 2020 09:34
    #1

    Om du skickar bilder på ditt kön utan ha fått samtycke till detta innan! Så är det ett brott, precis som att blotta sig. Om de inte blockerar dig så kan de vara för att de vill vara snäll mot en begåvningssvag person eller gillar att få kukbilder, alternativt har djupare känslor för dig.

    Att skicka bilder på sin kuk hipp som happ tyder på ett lite för stort ego.

    Ofta är det lika sexigt att se en oönskad kuk som att se en överkörd ekorre.

    Väx upp och sluta begå sexualbrott.

    Tänk på att din bild kan screenas och skickas till dina föräldrar o vänner.

  • Anonym (Di) Trådstartaren
    Wed 30 Sep 2020 10:15
    #2
    Zorrorro skrev 2020-09-30 09:34:55 följande:

    Om du skickar bilder på ditt kön utan ha fått samtycke till detta innan! Så är det ett brott, precis som att blotta sig. Om de inte blockerar dig så kan de vara för att de vill vara snäll mot en begåvningssvag person eller gillar att få kukbilder, alternativt har djupare känslor för dig.

    Att skicka bilder på sin kuk hipp som happ tyder på ett lite för stort ego.

    Ofta är det lika sexigt att se en oönskad kuk som att se en överkörd ekorre.

    Väx upp och sluta begå sexualbrott.

    Tänk på att din bild kan screenas och skickas till dina föräldrar o vänner.


    Får ibland även tillbaka sexiga bilder eller så skriver vi som vanligt med varann efter en stund, har dock aldrig blivit blockerad eller polisanmäld för det?
  • Anonym (Di) Trådstartaren
    Wed 30 Sep 2020 10:17
    #3

    De värsta som hänt är att de inte har svarat, dom har aldrig sagt något elakt eller sagt att de ska polisanmäla mig what so ever

  • Anonym (Di) Trådstartaren
    Wed 30 Sep 2020 10:18
    #4

    Inte ens att dom bett mig sluta skicka för den delen heller

  • Wed 30 Sep 2020 10:21
    #5

    Tror knappast det är uppskattat även om du gärna vill tro det.

    Varför gör du sånt? Ingen vill se!

    Nej, mina vänner skulle aldrig bete sig så omoget och äckligt!

  • Anonym (Di) Trådstartaren
    Wed 30 Sep 2020 11:59
    #6
    smulpaj01 skrev 2020-09-30 10:21:19 följande:

    Tror knappast det är uppskattat även om du gärna vill tro det.

    Varför gör du sånt? Ingen vill se!

    Nej, mina vänner skulle aldrig bete sig så omoget och äckligt!


    Varför ber dom mig bara inte sluta eller ta bort mig som vänn om de inte är uppskattat?
  • Anonym (Nej tack)
    Wed 30 Sep 2020 12:08
    #7
    +2

    Vi kvinnor är inte lika intresserade av dickpics som ni män är att få nakenbilder på kvinnor.

    När ska män börja inse att kvinnor inte tänker som dom? Om ni tror att ni ska hitta kvinnor genom att skicka bilder på era penisar så har ni fel, ni skrämmer snarare iväg dom. Män som visar respekt och som inte är besatta av sex är mycket mer intressanta.

  • Wed 30 Sep 2020 12:09
    #8
    Anonym (Di) skrev 2020-09-30 11:59:21 följande:

    Varför ber dom mig bara inte sluta eller ta bort mig som vänn om de inte är uppskattat?


    De tycker troligen att du bara är väldigt pinsam, patetisk och helt enkelt dum i huvudet. Finns inget att besvara.

    Vad får Du ut av det?
  • Anonym (Nej tack)
    Wed 30 Sep 2020 12:12
    #9
    Anonym (Di) skrev 2020-09-30 11:59:21 följande:

    Varför ber dom mig bara inte sluta eller ta bort mig som vänn om de inte är uppskattat?


    För att det finns en norm bland män att kvinnor ska förväntas ställa upp på sex för att behaga männen, och att de ska gilla att få dickpics skickade till sig, annars är de tråkiga. Majoriteten av oss kvinnor är skapligt trötta på denna norm och på män som bara ser oss som sexobjekt.

    Det kan faktiskt vara så att vissa kvinnor inte vågar säga ifrån för att de inte vill bli dömda som tråkiga, de kanske är intresserade av dig till en början och vill ge ett bra intryck. Och det är så vanligt med dickpics att vissa kanske inte orkar säga ifrån till alla män som skickar det. Vissa har svårt att säga ifrån.
  • Anonym (Di) Trådstartaren
    Wed 30 Sep 2020 12:18
    #10
    Anonym (Nej tack) skrev 2020-09-30 12:12:15 följande:

    För att det finns en norm bland män att kvinnor ska förväntas ställa upp på sex för att behaga männen, och att de ska gilla att få dickpics skickade till sig, annars är de tråkiga. Majoriteten av oss kvinnor är skapligt trötta på denna norm och på män som bara ser oss som sexobjekt.

    Det kan faktiskt vara så att vissa kvinnor inte vågar säga ifrån för att de inte vill bli dömda som tråkiga, de kanske är intresserade av dig till en början och vill ge ett bra intryck. Och det är så vanligt med dickpics att vissa kanske inte orkar säga ifrån till alla män som skickar det. Vissa har svårt att säga ifrån.


    Okej, dom kanske är rädd för att säga ifrån - men varför tar dom då bara inte bort mig som vänn eller låter bli att öppna snapen?
Svar på tråden Dickpics på Snapchat?