• Anonym (Man)

    Skulle du bli svartsjuk om du kom på din fru med lesbisk älskarinna på din fru med les

    <Hur skulle du reagera om din fru/flickvän skaffade sig en lesbisk kvinna som hon
    träffar då och då?

  • Svar på tråden Skulle du bli svartsjuk om du kom på din fru med lesbisk älskarinna på din fru med les
  • Anonym (Anonym)

    Otrohet leder till skilsmässa, klappat och klart.

  • Anonym (Tuppis)

    När jag var yngre så var det otänkbart med otrohet... Eller ja kanske om hon var med en hon och hon berättade om vad de gjort kanske. Men nu när jag blivit äldre så tycker jag hon är fri att vara med vem hon vill oavsett kön men huvudsaken är att vi skulle vara öppna och prata med varandra istället. Men samtidigt tänker jag att vi ska vara så bra för varandra så att vara med någon annan inte skulle behövas och för att lyckas med det så är det viktigt med bra och öppen kommunikation.

  • MrFlex

    Det skulle helt bero på om hon var otrogen eller ej. En uttalad relation med en annan kvinna skulle jag tycka var helt ok. Går hon bakom min rygg så spelar könet ingen större roll, det är själva handlingen om är fel.

  • Smecker

    Om hon gjorde det bakom ryggen på mig skulle vi ha en del att prata om. Bortsett från det, om det inte går ut över vår relation, vad spelar det för roll?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Kalle Trekant)

    Det känns mindre hotande än om hon skulle ha varit med en annan man. Jag har sagt åt henne att hon får vara med andra, men då vill jag vara med!

  • Anonym (X)

    Det förvånar mig att de som skriver här verkar tycka det är helt ok, så länge hon "berättar".

    Kanske är det "inne" nu, att tycka det är ok med lesbiskt sex för frun.

    Men kanske är det också så att många män nuförtiden är så rädda att bli lämnade, att de accepterar vad som helst, vilka förödmjukelser som helst.

    Min övertygelse är att de som accepterar vad som helst, vilka förödmjukelser som helst, till sist blir föraktade. Mähän, mesar, föraktas.

  • KaptenOhoy

    Henne med någon annan på egen hand är uteslutet för min del, man som kvinna. Att blanda in en annan part tillsammans skulle kunna vara ett alternativ, men svårt att säga såhär på förhand hur man skulle känna.

  • Anonym (Gösta)

    Ja, med en snygg yngre tjej. men då vill jag ha all detaljer om sexet. Och gärna få vara med på ett hörn eller kanske åtminstone få se på någon gång ibland. Jag skulle kunna köpa matchande sexiga underkläder till dem, bjuda dem båda på romantisk middag...

  • Anonym (Man 39)
    MrFlex skrev 2020-09-30 14:36:07 följande:

    Det skulle helt bero på om hon var otrogen eller ej. En uttalad relation med en annan kvinna skulle jag tycka var helt ok. Går hon bakom min rygg så spelar könet ingen större roll, det är själva handlingen om är fel.


    Håller med! En uttalad sexrelation skulle hon få ha med en annan kvinna tycker jag. Men är det inte förankrat så skulle jag nog bli less, inte säkert jag skulle göra slut men det skulle inte vara bra för förtroendet i vårt förhållande.
  • Anonym (Kvinna)

    Otrohet som otrohet, men jag skulle förstå henne.

Svar på tråden Skulle du bli svartsjuk om du kom på din fru med lesbisk älskarinna på din fru med les