• Anonym (AnoMag)

    Vad önskar ni att er partner gjorde sexuellt som han/hon inte gör

    Vad vill ni att er partner gör som han eller hon inte gör? Vara hårdare? Snuskigare? Mjukare? Mer sensuell?

  • Svar på tråden Vad önskar ni att er partner gjorde sexuellt som han/hon inte gör
  • Anonym (Lo)
    Anonym (AnoMag) skrev 2020-10-03 10:49:29 följande:

    Vad vill ni att er partner gör som han eller hon inte gör? Vara hårdare? Snuskigare? Mjukare? Mer sensuell?


    I en drömvärld, vara mer kåt och sugen på sex oftare. Mer passionerad och engagerad när det väl händer.
  • Anonym (Ubbe)
    Sexlicens skrev 2020-10-03 12:02:48 följande:

    Vill att min nästa partner har intresse för att bli hotwife:)

    Värmland


    +1
    Titta på i smyg när hon blir uppfylld av unga kåtingar med jättestånd. 
  • Anonym (M)

    Inget. Hon förvånar mig ständigt med oväntade idéer och handlingar.

  • Anonym (EN)

    Inget, min nuvarande sambo är totalt kompatibel med mig sexuellt och öppen för det mesta. Min exman var jag totalt inkompatibel med, skiljde mig till slut mycket pga av det

  • Anonym (Benny)

    Att hon tog lite mer initiativ, runkade mig till utlösning, kysstes, slickade på mina bröstvårtor, smekte mig med sina bröst överallt, viskade kåtprat, fantiserade tillsammans med mig. Känns som om nästan allt hänger på mig 

  • Anonym (Stina)

    Kan inte komma på något.

    Vi har allt från långa, mjuka och sensuella tantriska möten till rejält smärtsamma sessioner.

    Beror nog på att vi kumicerar och respekterar varandra.

    Vår ledstjärna är väldigt enkel och den fungerar för sexlivet som i relationen i stort.

    Asking for what you want is not a demand or an ultimatum. It?s a sincere request that your partner may honor or politely decline.

  • Anonym (Man)

    Att hon tar satsen i ansiktet och i munnen, ja, ja är porrskadad, men det är min önskan. Annars så är jag nöjd

Svar på tråden Vad önskar ni att er partner gjorde sexuellt som han/hon inte gör