• Anonym (Fruga­n)
    Mon 5 Oct 2020 09:52
    20 visningar
    7 svar
    7
    20

    Känner mig sviken

    Har sett att min makes instagramflöde nästan endast består av massa avklädda, bikini tjejer, tiktoks osv. Brukar inte kolla hans telefon och detta har pågått under flera år tydligen men "inte så ofta" att han tittar på grund av nyfikenhet, att det är spännande. Vissa har han inaktiverat händelse från men inte följt, vilket jag nu vet inte fungerar så men det kan ju ha ändrats med tiden. Jag ser inte ut som dem och känner mig väldigt sårad, det är ju inte så att jag har detta fast män på min insta. Är jag den enda kvinnan som mår dåligt av detta? Svarar inte på trams, detta är jobbigt för mig.

  • Svar på tråden Känner mig sviken
  • Anonym (andas­)
    Mon 5 Oct 2020 10:00
    #1

    Men vem är han med? Med dig, inte dom, eller hur?

  • Anonym (Anony­m)
    Mon 5 Oct 2020 13:05
    #2

    Har du konfronterat honom och frågat varför han följer en massa okända kvinnor? Vet han om att det sårar dig? Du får förklara din ståndpunkt och du kan absolut inte tvinga honom att avfölja, ta bort konton och så men om han fortsätter fast han vet att du mår dåligt av det så är han en dålig man för dig.

  • Anonym (A)
    Mon 5 Oct 2020 19:14
    #3
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-05 13:05:20 följande:
    Har du konfronterat honom och frågat varför han följer en massa okända kvinnor? Vet han om att det sårar dig? Du får förklara din ståndpunkt och du kan absolut inte tvinga honom att avfölja, ta bort konton och så men om han fortsätter fast han vet att du mår dåligt av det så är han en dålig man för dig.
    Håller med
  • Anonym (Fruga­n) Trådstartaren
    Tue 6 Oct 2020 08:45
    #4

    Ja, jag har konfronterat honom, ja han visste det skulle såra mig men gjort det ändå, han har inte följt dem men haft det som förslag och det är det enda han sett i det flödet, han säger att han försökt få bort det men inte lyckats, tryckt inte intresserad när han själv tyckt det blivit för mycket. Han säger att han inte sökt upp det utan det har hamnat i hans flöde och sen kommer det bara upp. Kommer verkligen inte tvinga honom ta bort eller så.

Svar på tråden Känner mig sviken