• Anonym (Nyfiken)

    Män -vad skulle ni gå igång mest på?

    Ni hånglar, det är hett och du klär av kvinnan och upptäcker att hon:

    A, Har nya sexiga underkläder

    B, Inte har några underkläder alls

    Vilket skulle du gå igång mest på? Och varför?

  • Svar på tråden Män -vad skulle ni gå igång mest på?
  • Litenmenhård

    Båda är väldigt eggande.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Nyfiken)
    Litenmenhård skrev 2020-10-07 08:33:12 följande:

    Båda är väldigt eggande.


    Men om du måste välja?
  • Litenmenhård
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-10-07 08:43:49 följande:
    Men om du måste välja?
    Då får det bli inga underkläder. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Inget under)

    Brukar gå på stan med min fru. Brukar be henne att inte ha några trosor under kjolen. Väldigt upphetsande. Går ibland in på nåt undanskymt ställe. Hon lutar sig fram så jag kan sätta på henne bakifrån. Bara att lyfta på kjolen. Sen går vi vidare. Sperman rinner nerför benen. Frun gillar dessa snabbisar och blir jättevåt

  • Anonym (Enriktigkarl)

    Är jag i situationen att vi klär av oss är sexiga underkläder hett.

    Är vi klädda och jag vet att hon inte har några underkläder så slår det det mesta.

  • Anonym (Nyfiken)

    Tack för svar. Kanske jag börjar ångra lite inköp av dyra underkläder....hahaha. Om det är hetare utan.

  • Litenmenhård
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-10-07 12:32:13 följande:

    Tack för svar. Kanske jag börjar ångra lite inköp av dyra underkläder....hahaha. Om det är hetare utan.


    Det kan vara hett med sexiga underkläder. Jag tycker själv att svart och rött är sexigt.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Nyfiken)
    Litenmenhård skrev 2020-10-07 12:33:34 följande:

    Det kan vara hett med sexiga underkläder. Jag tycker själv att svart och rött är sexigt.


    Ja det är ju kul att känna sig fin i snygga underkläder. Men jag har en känsla som jag ville testa här - att helnaket under går ännu fler igång på.
  • Litenmenhård
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-10-07 12:36:59 följande:
    Ja det är ju kul att känna sig fin i snygga underkläder. Men jag har en känsla som jag ville testa här - att helnaket under går ännu fler igång på.
    Jo, det kanske är så. Men ibland vill jag i alla fall kunna fantisera lite om vad hon har under de sexiga underkläderna.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Bekymrad skattebetalare)

    Triggervarning: grovt sexuellt innehåll.

    Vi föredrar ordentligt nattlinne respektive flanellpyjamas, som båda kan dras lite uppåt/nedåt/åt sidan när vi önskar äktenskapligt samliv. Det skall vara kolmörkt i sovrummet också.

Svar på tråden Män -vad skulle ni gå igång mest på?