• Anonym (Vågar man?)

    Analsex

    Jag har märkt på min man att han är intresserad av att slicka och smeka mig runt och i anus. Ibland när jag har varit extremt upphetsad har han även fört in fingret lite. Jag har varken tyck att det är särskilt skönt eller oskönt. Kanske känt att det skull behövts lite glidmedel för att inte bli obehagligt.

    Nu tänker jag att vi borde utforska det här på riktigt. Med ordentligt med glidmedel och kanske någon lämplig leksak (till saken hör att en av mina sexfantasier är att bli dubbelpenetrerad fast jag aldrig egentligen har haft analsex, om man bortser ifrån ett av mina ex som trängde sig in mot min vilja och utan glidmedel och det var hemskt). Hur gör jag för att föreslå detta? Ska  jag köpa hem någon leksak? Vilken? Och bara ta fram den?

  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym (Usch)

    Slicka i anus??? Usch vad ofräscht. Sorry, men så gör djur.

  • Litenmenhård

    Berätta för din man att du vill utforska det här med analsex. Han är säkert på. Ni kan ju börja med att han slickar dig där bak och sen sakta för in ett finger. Annars finns det sköna massagestavar. 


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Prova på!)

    Är ni nyfikna så ska ni absolut prova på det. Ha inte bråttom, utan var noga med förberedelserna.

    Jag föreslår att ni skaffar ett bra glidmedel och ett trepack buttpluggar i olika storlekar. Smörj stjärten ordentligt med glidmedel och även pluggen. Börja med den minsta och för den saaakta in i stjärten, bit för bit. Genom att ta det sakta så hinner du vänja dig och kan lättare slappna av. När den lilla är helt inne och det känns bra, så tar ni mellanpluggen och gör på samma sätt. Känns något obehagligt så pausar ni, antingen till det känns bättre alternativt ni väljer att avbryta. Målet första gången/gångerna behöver inte vara att du ska knullas analt, utan att du ska vänja dig med saker i stjärten.

    Lycka till. Analsex är härligt om man gör rätt :)

  • Anonym (suck)
    Anonym (Usch) skrev 2020-10-07 12:17:35 följande:

    Slicka i anus??? Usch vad ofräscht. Sorry, men så gör djur.


    Karen?
  • Anonym (Vågar man?)
    Anonym (suck) skrev 2020-10-07 13:40:49 följande:
    Karen?
    Va? Om han tänder på att slicka mig där så varför inte?
  • Anonym (Vågar man?)
    Anonym (Prova på!) skrev 2020-10-07 12:40:44 följande:

    Är ni nyfikna så ska ni absolut prova på det. Ha inte bråttom, utan var noga med förberedelserna.

    Jag föreslår att ni skaffar ett bra glidmedel och ett trepack buttpluggar i olika storlekar. Smörj stjärten ordentligt med glidmedel och även pluggen. Börja med den minsta och för den saaakta in i stjärten, bit för bit. Genom att ta det sakta så hinner du vänja dig och kan lättare slappna av. När den lilla är helt inne och det känns bra, så tar ni mellanpluggen och gör på samma sätt. Känns något obehagligt så pausar ni, antingen till det känns bättre alternativt ni väljer att avbryta. Målet första gången/gångerna behöver inte vara att du ska knullas analt, utan att du ska vänja dig med saker i stjärten.

    Lycka till. Analsex är härligt om man gör rätt :)


    Är du man eller kvinna?

    På vilket sätt njuter man? Nyfiken men osäker.
  • Anonym (Vågar man?)
    Litenmenhård skrev 2020-10-07 12:18:57 följande:

    Berätta för din man att du vill utforska det här med analsex. Han är säkert på. Ni kan ju börja med att han slickar dig där bak och sen sakta för in ett finger. Annars finns det sköna massagestavar. 


    Mm. Slicka och fingra gör han ju redan. Men bara ibland. Verkar som om han väljer de tillfällen där jag är extremt upphetsad. Vi har aldrig pratat om det och han har inte frågat innan. Vid ett tillfälle när jag var extremt blöt gled han in lite, men inte hela vägen. Jag tror att han egentligen är extremt sugen på att köra analt, men kanske inte törs ställa frågan.
  • Leostar

    ?Jag har märkt att du blivit mer o mer intresserad av min bak, vad sägs om att vi läser på lite hur det bör göras för att bli bra och tar det hela lite längre än du gjort än så länge??

    Börja ett samtal så ungefär.

    Sen rekommenderar jag att läsa på i ämnet och inte bara köra på känsla.
    Tålamod, glid och kommunikation är några grundpelare för det här, men när ni väl kommit igång så kommer ni upptäcka njutning, det gjorde vi.
    Och som vissa sexpoddare säger... analsex är ju trots allt det mest jämlika, båda har ett förutom att killar även har prostatan där. ;)

    T.ex. den här är bra att läsa.
    https://www.rfsu.com/sv/inspiration/experten-sa-har-du-skont-analsex/

  • Trent
    Anonym (Usch) skrev 2020-10-07 12:17:35 följande:

    Slicka i anus??? Usch vad ofräscht. Sorry, men så gör djur.


    Och människor uppenbarligen!
  • Anonym (Vågar man?)
    Trent skrev 2020-10-07 14:34:04 följande:
    Och människor uppenbarligen!
    Människor är ju djurFlört
Svar på tråden Analsex