• Anonym (Zxcvb)

    Mirtazapin

    Hej!

    Någon som äter Mirtazapin?

    Vad tar ni den för? Hjälper den er? Vilken dos tar ni? Några jobbiga biverkningar?

  • Svar på tråden Mirtazapin
  • Litenmenhård

    Hej.

    Jag äter Mirtazapin. Mot depression, men den hjälper även mot sömnen. Jag har en låg dos.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Zxcvb)
    Litenmenhård skrev 2020-10-10 17:55:34 följande:

    Hej.

    Jag äter Mirtazapin. Mot depression, men den hjälper även mot sömnen. Jag har en låg dos.


    Vilken dos tar du? Inga biverkningar?

    Min läkare ville ge den mot ångest
  • Litenmenhård
    Anonym (Zxcvb) skrev 2020-10-10 18:08:49 följande:
    Vilken dos tar du? Inga biverkningar?

    Min läkare ville ge den mot ångest
    Kommer inte ihåg vilken dos jag har, men den är låg. Den funkar mot ångest också. Jag tar annat med så i kombination med den funkar det bra. Jag har inga biverkningar förutom i början när jag var trött och hade huvudvärk, men det gick över.
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (Zxcvb)
    Litenmenhård skrev 2020-10-10 18:11:05 följande:

    Kommer inte ihåg vilken dos jag har, men den är låg. Den funkar mot ångest också. Jag tar annat med så i kombination med den funkar det bra. Jag har inga biverkningar förutom i början när jag var trött och hade huvudvärk, men det gick över.


    Ok, tack för svar.
  • Litenmenhård
    Anonym (Zxcvb) skrev 2020-10-10 18:24:03 följande:
    Ok, tack för svar.
    Hoppas det hjälpte något i alla fall. .
    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (I)

    Jag åt Mirtazapin mot ångest och sömnproblem ett tag. Funkade knappt mot ångesten. Blev så trött hela tiden att jag kunde sova 16 timmar per dygn och fick kraftigt ökad aptit, gick upp 20 kilo (gick ner allihop ganska omgående efter att jag slutade).

  • Anonym (Zxcvb)

    Usch!

    Fick så mkt myrkrypningar av den när jag skulle sova så jag höll på att bli galen!!

    Sen gick jag upp mitt i natten för att äta (!!!)

    Blir inget mer av denna medicinen!!

  • Anonym (Palle)

    De flesta sover betydligt bättre med M. Problemet kan vara ökad hunger, att du äter mer och går upp i vikt.

    Men behöver naturligtvis inte vara såhär.

Svar på tråden Mirtazapin