• Anonym (neetm­eister­)
    Sun 11 Oct 2020 21:38
    4128 visningar
    72 svar
    72
    4128

    tjejer tråkiga i sängen

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.

  • Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen
  • Anonym (Q)
    Mon 12 Oct 2020 08:38
    #21

    TS, det kan ju också vara så att den gemensamma faktorn är du själv. En tjej vill inte vara särskilt vild i sängen med en kille som är dålig.

  • Mon 12 Oct 2020 09:12
    #22
    +2

    Frågan är ju också vad som är värst. Att någon inte lever upp till ens förväntningar, eller  könssteriotypa generaliseringar.

  • Anonym (Aw)
    Mon 12 Oct 2020 10:36
    #23
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-12 07:39:50 följande:
    Jag har sex fast att jag tycker det är tråkigt.
    Really? Hur smart är det tycker du?
  • Anonym (Tjej)
    Mon 12 Oct 2020 18:04
    #24
    Anonym (Egen erfarenhet) skrev 2020-10-12 08:00:14 följande:

    Det i sin tur kan ju inte göra annat än att du är dålig i sängen, finns ju inget mer avtändande än att ligga med nån som inte är aktiv, eller för den delen tar initiativ till sex. Du borde nog verkligen leta aktivt efter en likasinnad person att lev med, för att inte vilja ha sex, eller ställa upp på dåligt sex är inte schysst mot nån som vill ha ett aktivt sexliv.

    Var tydlig med en kontaktannons, det finns många killar där ute som inte är intresserade av sex, utan mer en kompis att dela sitt liv med.


    Jag och min partner har ett aktivt sexliv.
  • Anonym (Aw)
    Mon 12 Oct 2020 18:37
    #25
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-12 18:04:26 följande:

    Jag och min partner har ett aktivt sexliv.


    Varför då?

    Låt honom ligga med andra så kan han ha ett sexliv medan du inte behöver ha det.
  • Anonym (Sonja­)
    Mon 12 Oct 2020 20:11
    #26
    Anonym (Egen erfarenhet) skrev 2020-10-12 07:57:44 följande:

    Sonja, du ska inte vara rädd för att killen vill ha analsex, det är bland det tråkigaste sexet man kan ha. Skitigt, luktar illa, inte lika skönt för kuken som en tajt fitta med muskler i... en anal är bara en tarm... för visso innre och yttre ringmuskelatur, men det kan inte mäta sig med en vagina.

    Min fru har många gånger velat prova analsex, men bangat så for hon fått ollonet lite pressat mot analen, själv har jag haft analsex med flera killar och tjejer och det är inget jag längtar efter, jag har mycket hellre vaginalt sex med min fru, men vill hon prova så ställer jag upp, men det tror jag att jag gör oavsett vad någon kan tänkas föreslå i sängen.


    Jag är nog mest rädd att göra någon besviken. Känner prestationsångest över sex. Vad händer om jag bara tar för mig och är jättepå och han bara tror att det är grönt ljus att balla ur? Och blir jättesur på mig när han inser att så inte är fallet?
  • Anonym (oo)
    Mon 12 Oct 2020 20:15
    #27
    +1
    Anonym (neetmeister) skrev 2020-10-11 21:38:14 följande:

    Är dem flesta tjejer tråkiga i sängen?, dem tjejer jag legat med har bara legat där och låtit mig göra allt jobb, varför är det så svårt att ge tillbaka och vara lite kreativ? tänder rejält på när tjejen tar kommando men hittar ingen som vågar göra det.


    Lär dig för det första skillnaden på när du ska skriva de och dem! Blir så jobbigt att läsa inlägg med knasig grammatik.

    Vad gäller din fråga så är man ju två om saken: du får väl rannsaka hur du själv är också. Kan det vara så att tjejerna inte törs för att du är väldigt på, tex? 

    Jag gissar också att du är ganska ung, och därmed tjejerna också. Då kan det vara så att man av oerfarenhet är passiv för man vet inte/vågar inte göra saker.

    Du får kommunicera! Tala om för tjejen vad du skulle vilja, i bästa fall vill hon samma saker. 
  • Anonym (Egen erfare­nhet)
    Mon 12 Oct 2020 20:27
    #28
    Anonym (Sonja) skrev 2020-10-12 20:11:47 följande:

    Jag är nog mest rädd att göra någon besviken. Känner prestationsångest över sex. Vad händer om jag bara tar för mig och är jättepå och han bara tror att det är grönt ljus att balla ur? Och blir jättesur på mig när han inser att så inte är fallet?


    Ja, det hjälper väl föga att jag säger till dig att du inte ska vara rädd för att göra någon besviken.

    När man har sex med någon så respekterar man ju även den människan (normalt sett) så då blir man inte besviken över att nån säger hur de vill ha det i sängen, mal blir glad att man har en aktiv partner.
  • Anonym (Ego)
    Tue 13 Oct 2020 00:23
    #29
    -1
    Anonym (Tjej) skrev 2020-10-11 22:19:51 följande:

    Jag vill ha en pojkvän men helst inte sex


    Varför vill du ens ha ett förhållande om du inte vill ha sex? Lev ensam så tvingar du ingen annan att må dåligt
  • Tue 13 Oct 2020 01:03
    #30

    Tycker att man generellt får det man ger. Ju mer passionerad och engagerad jag är, desto mer blir han och vise versa. Skulle aldrig ha sex med någon som inte vill ge mig samma njutning som jag vill ge honom. Då hade jag ABSOLUT klivit av och tackat för kaffet omedelbart. Om ?alla? tjejer du ligger med beter sig som döda fiskar så kan jag tro att du har börjat i förväg förvänta dig det redan från starten, då blir det ju platt fall redan då. Våga kräva mer och visa henne att du är tacksam över att hon ger dig privilegiet att utforska hennes nakna kropp. Det är du som sätter standarden för ditt sexliv, låt ingen annan göra det åt dig.


Svar på tråden tjejer tråkiga i sängen