• Anonym (Idontknow)

    Tjejen ljuger om sexerfarenhet

    I början av vår relation sa tjejen saker som att hon älskade när män tog henne i baken att hon älskade suga av killen, hon sa att hon inte kunde vara trogen. Hon sa även att hon älskade att slyna runt att hon legat med ett par hundra. Okej lungt det men nu säger hon att hon inte alls har hållit på så att hon knappt haft analsex eller sugit massa kuk utan hon brukade inte göra det hon var även inte van att bli slickad försöker hon säga nu. Hur skulle ni göra vad skulle ni tro?

  • Svar på tråden Tjejen ljuger om sexerfarenhet
  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (Idontknow) skrev 2020-10-12 07:57:23 följande:

    I början av vår relation sa tjejen saker som att hon älskade när män tog henne i baken att hon älskade suga av killen, hon sa att hon inte kunde vara trogen. Hon sa även att hon älskade att slyna runt att hon legat med ett par hundra. Okej lungt det men nu säger hon att hon inte alls har hållit på så att hon knappt haft analsex eller sugit massa kuk utan hon brukade inte göra det hon var även inte van att bli slickad försöker hon säga nu. Hur skulle ni göra vad skulle ni tro?


    Inte jätteovanligt. Av någon anledning säger många så i början av förhållandet för att ha "överläge" erfarenhetsmässigt. Jag har haft ett ganska blygsamt antal partners, och fått höra att det är "modigt" och till och med ovanligt att säga som det är.
  • Anonym (Hold my beer)

    Jag tror hon ljög för att verka mer intressant. Sanningen är nog att hon är jäkligt vanilj.

  • Tukt

    Det kan ju vara tvärt om också. Att hon har erfarenheten, men att hon efter hand då hon får seriösa känslor för TS, att det känns lite sunkigt.
    Men i det här fallet finns det ju bara en som vet - nämligen hon själv.
    Själv skulle jag inte ha något problem med endera, däremot med oärlighet.

  • Anonym (??)

    Lite så att man undrar vad du själv tänkte - man får lite emellan raderna att det var just det du ville ha - en sunkig tjej som själv säger hon varit en slyna. Nu är du besviken för att hon är en reko, helt vanlig tjej? 

  • Anonym (Idontknow)

    Nä inte så besviken bara det att jag inte vill att nån ljuger och då vill man ju veta vad är vad

Svar på tråden Tjejen ljuger om sexerfarenhet