• Anonym (Andreasson)

    Åh en sån karl. Är du det?

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.
    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?

  • Svar på tråden Åh en sån karl. Är du det?
  • Paganini

    Börjar darra och stamma, ja det är inte osannolikt, snarare troligt. Men jag tror inte jag skulle skutta iväg utan stanna och se vart det ledde.

  • Anonym (Andreasson)
    Paganini skrev 2020-10-14 11:34:52 följande:

    Börjar darra och stamma, ja det är inte osannolikt, snarare troligt. Men jag tror inte jag skulle skutta iväg utan stanna och se vart det ledde.


    Tror du att det skulle leda till något?
  • Paganini
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:50:18 följande:
    Tror du att det skulle leda till något?
    Sannolikt inte.
  • Rosahjorten

    Behövs inte. Säger bara att jag är Smed till yrket så vattnas fittan ändå

  • Anders 386

    Jag skulle inte fatta att det var en invitation. Snygga självsäkra kvinnor skulle välja någon annan än mig att stöta på. Jag skulle smyga mig därifrån och dra slutsatsen att jag förmodligen missförstår budskapet.

  • Ascendere
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:19:17 följande:

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.
    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?


    Jag är gift men om läget är rätt och jag känner för det så leker jag med henne ett tag innan jag släpper iväg henne.
  • Anonym (??)
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:19:17 följande:

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.
    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?


    Om jag som är kvinna, inte vill ha det dominant då? Varför utgår du från att man vill ha det? 
  • Anonym (Dåligt självförtroende)
    Anders 386 skrev 2020-10-14 15:31:07 följande:

    Jag skulle inte fatta att det var en invitation. Snygga självsäkra kvinnor skulle välja någon annan än mig att stöta på. Jag skulle smyga mig därifrån och dra slutsatsen att jag förmodligen missförstår budskapet.


    Samma här. Skulle fundera var den dolda kameran sitter...
  • Mr K69

    Finns nog inget som är får min puls att gå igång som ett blygt leende som ändå visar intresse. Tänk ses på en affär tex, ögon som möts...leende och tittar bort från varandra av blyghet. Men hon tänker "oj, måste kolla en gång till" och nu lite längre ögonkast än vanligt... Ler till varandra... Och sedan viker hon blygt undan blicken igen.... När det händer då går jag fram och börjar prata

  • Anonym (Andreasson)
    Anonym (??) skrev 2020-10-14 15:58:33 följande:
    Om jag som är kvinna, inte vill ha det dominant då? Varför utgår du från att man vill ha det? 
    Eftersom du är kvinna, så förstår jag inte varför du svarade i tråden.
  • Smecker

    På vilket sätt är det en utmaning att en sexig kvinna visar intresse? Har hon kollat för mycket på 50 shades, eller vad menar du?


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Man31)
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:19:17 följande:

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.

    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?


    Skulle bli intresserad och försöka förföra och dominera, tillfredsställa. Men har en rätt så standard kuk så skulle nog behöva kämpa lite. Skulle inte kunna fylla ut henne till max liksom. Men är uthållig, villig och flitigt men händer och tunga
  • Anonym (-)

    Om en tjej/kvinna vill ha en dominant man så räcker det nog inte med skådespeleri. Antingen är man sån, eller så är man inte det.

  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:19:17 följande:

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.
    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?


    Nej, jag ger henne inte vad hon vill ha. Vill hon knulla så får hon säga till, så kan vi komma överens om ett pris.
  • Anonym (Q)
    Paganini skrev 2020-10-14 11:34:52 följande:

    Börjar darra och stamma, ja det är inte osannolikt, snarare troligt. Men jag tror inte jag skulle skutta iväg utan stanna och se vart det ledde.


    Förstår varför du är oskuld.. (antar att du är det fortfarande).
  • Anonym (Man)
    Anonym (Andreasson) skrev 2020-10-14 11:19:17 följande:

    Om en sexig kvinna visar intresse, antar du utmaningen? Är dominant och ger henne vad hon vill ha.
    Eller börjar du darra, stamma, och skuttar nervöst iväg?


    Dubbelvika henne över köksbordet och knulla på henne ordentligt och fylla henne? Inga problem!
  • Cinnamonbun
    Anonym (Q) skrev 2020-10-19 15:34:58 följande:

    Förstår varför du är oskuld.. (antar att du är det fortfarande).


    Det där var en elak, taskig och onödig kommentar.
Svar på tråden Åh en sån karl. Är du det?