• Anonym (38år)

    38-årig oskuld

    Hej Familjeliv. Hur träffar man en kvinna när man är i min situation? Jag närmar mig medelålders och har aldrig varit intim med en kvinna och nu har jag börjat bli rädd för att bli "40 year old virgin".

    Fram tills jag var 30 så försökte jag ganska mycket via krog, vänner och nätet men helt utan framgång. Vad är mitt alternativ? Sexköp finns ju men det är något jag inte vill egentligen då jag är emot det. Men kanske bättre än att fylla 40 och vara oskuld?

  • Svar på tråden 38-årig oskuld
  • Anonym (Anonym)

    Har du någon idé om varför du inte har hittat någon än?

    Tar du hand om dig?
    Är du trevlig mot kvinnor?
    Ja, du vet. Ifrågasätt om du gjort vad du kan.:)
    / i all välmening

  • Anonym (38år)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-14 21:41:52 följande:

    Har du någon idé om varför du inte har hittat någon än?

    Tar du hand om dig?
    Är du trevlig mot kvinnor?
    Ja, du vet. Ifrågasätt om du gjort vad du kan.:)
    / i all välmening


    Jag tar mycket väl hand om mig. Duschar varje dag och borstar tänderna två gånger om dagen. Klipper mig regelbundet och köper fina kläder.

    Trevlig mot kvinnor? Ja det är jag. Jag är trevlig mot alla.

    Mitt problem är att jag är blyg när det kommer till nya människor... lite dålig på signaler också har jag fått höra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (38år) skrev 2020-10-14 21:51:04 följande:
    Jag tar mycket väl hand om mig. Duschar varje dag och borstar tänderna två gånger om dagen. Klipper mig regelbundet och köper fina kläder.

    Trevlig mot kvinnor? Ja det är jag. Jag är trevlig mot alla.

    Mitt problem är att jag är blyg när det kommer till nya människor... lite dålig på signaler också har jag fått höra.
    Har du provat Tinder?
  • Anonym (38år)
    Anonym (Anonym) skrev 2020-10-14 21:57:52 följande:
    Har du provat Tinder?
    I flera omgångar. Dom ytterst få matchningar jag får så svarar dom inte.

    När appen var ny så trodde jag det var något fel på appen eftersom jag inte kunde skriva till någon. Tills jag insåg att ingen matchade mig dom första veckorna.
  • Anonym (34)

    Jag är 34 och oskuld, så ska kanske inte komma med tips. Men jag känner att Tinder inte är något bra forum för mig, vill inte bara hitta en man att ha sex med utan känner att jag behöver något mer och djupare, en tillit, innan jag "vågar" ta steget. Är du med i några föreningar? Tänker att det kan vara ett enklare sätt att träffa nytt folk, om man söker något mer än bara sex. Jag har nyligen börjat dansa, nu är det ju sisådär med det just nu, men känner att jag dels blir gladare i allmänhet av en aktivitet plus att det är ett sätt att utöka bekantskapskretsen och kanske på sikt hitta någon. Och ett sätt att lära känna män i annan form, jag har alltid känt att det känns så forcerat med Tinder och dejtingappar.

  • Anonym (krax)
    Anonym (38år) skrev 2020-10-14 21:51:04 följande:
    Jag tar mycket väl hand om mig. Duschar varje dag och borstar tänderna två gånger om dagen. Klipper mig regelbundet och köper fina kläder.

    Trevlig mot kvinnor? Ja det är jag. Jag är trevlig mot alla.

    Mitt problem är att jag är blyg när det kommer till nya människor... lite dålig på signaler också har jag fått höra.
    Samma här, blyg och värdelös på att läsa av kvinnor. Finns bara ett sätt, träffa kvinnor. Det gjorde jag, och jag tror att några av dom ville, men jag var för feg/försiktig att våga göra nåt. När jag var 35 så blev det av, och det var hon som till slut i princip sa att att hon var sugen och ville. Hoppas du har samma tur.
  • Anonym (krax)

    Det lossnade inte för mig som det tydligen gör för många, jag blev ingen kvinnokarl. Har fortfarande bara legat med en. Dejtat lite sen dess, men det har inte ens blivit aktuellt med nån av dom. Förutom en, som var ännu äldre oskuld än mig, men det blev inget. Är några år sen jag dejtade senast, hittar ingen. Inte mycket att göra.

  • Anonym (krax)

    En av de viktigaste sakerna också. Om en kvinna frågar om du är oskuld: Ljug.
    Jag blev dissad av en snygg, yngre tjej för att jag var oskuld.
    Hon som jag blev av med oskulden med visste inte, jag berättade efter.

  • Friger

    Skit i moralen och ta semester i Danmark så har du den saken överstökad.

    Snäll och trevlig i all ära. Spänning, rädsla och kärlek. Känslorna hänger samman. Trigga någon av dom förstnämnda så är det lättare att trigga även den tredje.

  • Paganini

    Är i samma sits men har aldrig funderat på att köpa sex. Hur kul är det att knulla någon som inte tänder på dig? Jag vill veta hur det är att ha sex med en tjej som är kåt på mig.

Svar på tråden 38-årig oskuld