• Anonym (Bara nyfiken helt enkelt.)

    Hur var ert senaste sex?

    Hur var ert senaste sex?


    När var det?
    Är du kvinna eller man? ålder?
    Vad gjorde ni å med vem?
    Vem tog initiativ å vill du eller "ställde du upp" ?


    Många nyfikna frågor

  • Svar på tråden Hur var ert senaste sex?
  • Anonym (Corb)
    Anonym (Bara nyfiken helt enkelt.) skrev 2020-10-18 06:48:21 följande:

    Hur var ert senaste sex?


    När var det?
    Är du kvinna eller man? ålder?
    Vad gjorde ni å med vem?
    Vem tog initiativ å vill du eller "ställde du upp" ?


     


    Det var bra. 
    2007.
    Man, 49.
    Jag slickade henne, hon sög mig, sen tog jag henne bakifrån.
    Vi hånglade, sen ville båda.
  • Anonym (Öppet förhållande)

    Mitt senaste sex var i lördags tillsammans med min kk (lever i ett öppet förhållande). Jag är en kvinna på 42 år och har en het kk på 30 år. Han tog mig hårt bakifrån och båda två kom ganska snabbt. Jag vill alltid ha sex med min kk, vi bestämmer alltid i förväg när vi ska ses och det leder nästan alltid till sex. 

  • Sexlicens
    Anonym (LB) skrev 2020-10-19 01:26:55 följande:

    Äntligen har jag hittat min flickvän och blivande fru. Vi älskar varje dag, hon kommer mellan 3-9ggr och jag 2-3 ggr/ dag. Vi utforskar allt. Bägge 45+


    Grattis till Er båda:)
  • Anonym (Glenn Medeiros)

    För ett par veckor sedan.
    Jag satt i soffan och kollade på tv, och hon låg bredvid. Började smeka henne utanpå kläderna och jag märkt att hon blev våt. Förde in handen och smekte henne mellan benen medan hon kollade på tv. Vi flyttade oss till sängen, där hon red mig tills hon kom. Efteråt vände hon upp baken mot mig, så att jag kunde runka och komma över hennes röv och fitta. Det var lite av en snabbis, men det var bra. :)

  • Anonym (Åhh45)
    Anonym (LB) skrev 2020-10-19 01:26:55 följande:

    Äntligen har jag hittat min flickvän och blivande fru. Vi älskar varje dag, hon kommer mellan 3-9ggr och jag 2-3 ggr/ dag. Vi utforskar allt. Bägge 45+


    Åhh vad underbart för er. Jag vill också träffa någon och få känna så.
  • Wench85
    Anonym (Bara nyfiken helt enkelt.) skrev 2020-10-18 06:48:21 följande:

    Hur var ert senaste sex?


    7

    När var det?
    Är du kvinna eller man? ålder?
    Vad gjorde ni å med vem?
    Vem tog initiativ å vill du eller "ställde du upp" ?


    Många nyfikna frågor


    Ska se om jag minns några detaljer... 
    Det var i söndags, två dagar sen. På dagen var hela familjen ute i skogen och grillade korv och på väg hem sa min partner något om att han luktar rök och behöver duscha, varpå jag svarade något i stil med att det är kanske bäst att jag undersöker noga sen om han är ordentligt ren. Alltså hade vi redan där planerat lite frön. Det behöver iofs inte alltid ge utdelning, men är rätt gött att liksom sätta lite stämning. Säkert gick vi och höll varandras händer en stund, eller kramades lite hemma med en välplacerad hand på rumpa eller liknande. 

    Några timmar senare när barnen var i säng och vi kollat på något avsnitt tv-serie föreslog han att jag skulle duscha jag med och vi skojade lite om att jag säkert blir smutsigare av det. Jag var på väg in i duschen, insåg att klockan började bli mycket och det praktiska i att hinna sova så en orkar vardagen, varpå jag ställde en mycket konkret fråga: Jag funderar på om jag skulle ta en snabb avsköljning eller om jag skulle duscha ordentligt och raka mig.... vad skulle du välja? Han valde det sistnämnda. Tror det var första gången på +10 år som jag frågade så, men eftersom han varit lite trött senaste veckan tänkte jag att det kan faktiskt vara så att 15 min mer sömn är mer värt än nyrakat kön och ordentligt tvättat hår. Men tydligen inte denna gång.

    Han kom in i badrummet och borstade tänderna, kanske bytte vi nån puss eller nån hand på kropp eller liknande. In i sovrummet konstaterade vi att vi tvättat lakanen så det blev till att bädda sängen nakna. Inte heller det sexigt förspel, men ändå med små leenden och löften.

    Väl i säng... hm... jag hade inte tänkt att skriva nån lång porrnovell, men nu med detaljerna kring oviktiga vardagsskaker ovan får jag väl behålla några stycken. Jag var lite torr om ryggen och bad om insmörjning. Jag la mig naken på mage, han smorde in axlar och rygg och rumpa och samtidigt kände jag hans kropp mot min och tryckte min rumpa mot honom. Han fingrade lite i ljumskar, och när han ställde salvan på nattduksbordet tryckte han sig mot mig och, lite till bådas vår överraskning skulle jag nog säga, gled hans kuk in i mig. Tydligen tillräckligt hårt och vått redan av lite insmörjning så till bådas vår glädje ägnade vi en stund åt penetration bakifrån när jag låg på mage med benen ihop. Efter en liten stund tror placerade jag en kudde under mig för bättre vinkel. 
    Sen lade han sig på rygg med lite kuddar bakom nacken och kommenterade något om att han hade en present till mig, varpå jag sög kuk en stund. Oftast har vi släkt lampa, inte på grund av någon slags blyghet utan för att om barnen skulle råka komma in ska de inte få några oönskade bilder på näthinnan, men nu hade vi inte hunnit släcka. När jag pausade och kröp upp och kysste honom sa han något om att när jag är så nyrakad och det dessutom är lite ljus i rummet finns det inget bättre än att få slicka mig och se mig samtidigt, varpå jag föreslog att han skulle glida ner i sängen så jag kunde placera mig i 69:a istället. Det blev inte så lång stund av det, för snart kom jag, över hans ansikte, med en tunga på klitorisollon och ett par fingrar i mig. Jag funkar som så att jag behöver lite paus och bara... känna, när jag kommer, så jag gled strax av honom och låg mest och flämtade på rygg. Efter nån minut eller två sänkte han ned sin kuk över mig och jag böjde bak nacken och sög av honom. Jag trodde nog jag skulle fixa att suga tills han kom men det gick sådär för jag hade fortfarnde efterdyningarna av min orgasm att hantera och behövde typ pausa och andas. Efter en liten stund flyttade vi om oss så han tog mig bakifrån hårt tills han också kom i mig. 

    Så för att återgå till TS frågor, det var för ett par dagar sen, enlgit ovan, jag är en 34-årig kvinna och initiativet var väl mest gemensamt. 

  • Anonym (Åhh45)

    Med en dejt för någon vecka sen.

    Det var första gången, vi hade båda druckit lite för mkt och det hela var lite ovant och ingen av oss kom, men det var väldigt skönt ändå. Fanns absolut något att utforska vidare (både mentalt och fysiskt), men tyvärr verkar han inte tycka samma.

  • Sexlicens
    Anonym (Åhh45) skrev 2020-10-20 11:39:14 följande:

    Med en dejt för någon vecka sen.

    Det var första gången, vi hade båda druckit lite för mkt och det hela var lite ovant och ingen av oss kom, men det var väldigt skönt ändå. Fanns absolut något att utforska vidare (både mentalt och fysiskt), men tyvärr verkar han inte tycka samma.


    Beklagar att ni inte verkar ha samma uppfattning om fortsättning på era aktiviteter:(

    Danne
  • Madeleine83

    Igår kväll. Hade inga förväntningar på sex eftersom jag fått mens och hade ont i huvudet och kände mig allmänt dålig. Låg i badet i en timme och sen gick jag och la mig i sängen med telefonen. Var ändå lite kåt och läste här på sexforumet om att få satsen i ansiktet m.m Mannen kollade på serie i ett annat rum. Ganska sent kom han och la sig och då började vi småprata lite. Han började smeka mina bröst och då blev jag superkåt direkt. Han blev hård och jag kunde inte hålla mig från att suga. Sög ett tag, tills jag blev för kåt, då la jag mig på rygg och smekte mig till en orgasm. Det tog kanske 30sek och när jag kom så stod mannen på knä över mig och sprutade satsen i ansiktet på mig. Jag tyckte det kändes sjukt sexigt och jag kan inte sluta le när jag tänker på det idag. Känns som att huden har fått extra lyster också :)

  • Sexlicens
    Madeleine83 skrev 2020-10-20 12:59:13 följande:

    Igår kväll. Hade inga förväntningar på sex eftersom jag fått mens och hade ont i huvudet och kände mig allmänt dålig. Låg i badet i en timme och sen gick jag och la mig i sängen med telefonen. Var ändå lite kåt och läste här på sexforumet om att få satsen i ansiktet m.m Mannen kollade på serie i ett annat rum. Ganska sent kom han och la sig och då började vi småprata lite. Han började smeka mina bröst och då blev jag superkåt direkt. Han blev hård och jag kunde inte hålla mig från att suga. Sög ett tag, tills jag blev för kåt, då la jag mig på rygg och smekte mig till en orgasm. Det tog kanske 30sek och när jag kom så stod mannen på knä över mig och sprutade satsen i ansiktet på mig. Jag tyckte det kändes sjukt sexigt och jag kan inte sluta le när jag tänker på det idag. Känns som att huden har fått extra lyster också :)


    Grattis till en skön upplevelse trots månadens pina ( mensen )

    Fick du mersmak?
  • Anonym (Conny)
    Hur var ert senaste sex?
    Helt okej.

    När var det?
    I torsdags i förra veckan.

    Är du kvinna eller man? ålder?
    Man, 66 år.

    Vad gjorde ni å med vem?
    Hade smeksex med min fru.

    Vem tog initiativ å vill du eller "ställde du upp" ?
    Hon tog initiativet (för ovanlighetens skull)


  • Anonym (Man)
    Anonym (Bara nyfiken helt enkelt.) skrev 2020-10-18 06:48:21 följande:

    Hur var ert senaste sex?


    När var det?
    Är du kvinna eller man? ålder?
    Vad gjorde ni å med vem?
    Vem tog initiativ å vill du eller "ställde du upp" ?


    Många nyfikna frågor


    Det lyckades inte så bra.

    Det var för nästan tre veckor sen.
    Man 54
    Med min fru. Hon red.
    Hon tog initiativ. Jag ville också men jag väntade på hennes initiativ.

    Ingen av oss kom.
Svar på tråden Hur var ert senaste sex?