• Anonym (Heart­)
    Sun 18 Oct 2020 10:33
    83 visningar
    10 svar
    -1
    10
    83

    Han köpte likadana skor

    En av mina bästa vänner som är väldigt intresserad av skor och kläder till skillnad mot mig köpte för ett år sen likadana sneakers som mig (de finns till båda könen ) och han visste jag hade likadana för det påpekade han att du har ju likadana. Han påpekar ofta vi har likadana skor och matchar. Jag är intresserad av honom och han verkar ibland intresserad av mig med men jag vet inte. Betyder det något att han köpte likadana skor som mig när han kunde köpa vilka andra som helst?

  • Svar på tråden Han köpte likadana skor
  • Anonym (S)
    Sun 18 Oct 2020 10:52
    #1

    Nej, du kan inte avgöra om han är intresserad eller ej enbart baserat på vilka skor han har.

  • Anonym (nej)
    Sun 18 Oct 2020 10:56
    #2

    Min mans kompis köpte en likadan bil som oss för många 
    år sedan. Skulle det betyda att kompisen var intresserad av honom eller mig?

  • Anonym (Kvinn­a 1970)
    Sun 18 Oct 2020 11:01
    #3

    Är sedan gammalt känt att om någon köper likadana skor som man själv har vill hen gifta sig med dig!

  • Anonym (M)
    Sun 18 Oct 2020 11:10
    #4
    Anonym (Heart) skrev 2020-10-18 10:33:07 följande:

    En av mina bästa vänner som är väldigt intresserad av skor och kläder till skillnad mot mig köpte för ett år sen likadana sneakers som mig (de finns till båda könen ) och han visste jag hade likadana för det påpekade han att du har ju likadana. Han påpekar ofta vi har likadana skor och matchar. Jag är intresserad av honom och han verkar ibland intresserad av mig med men jag vet inte. Betyder det något att han köpte likadana skor som mig när han kunde köpa vilka andra som helst?


    Han kanske tycker att du har bra smak när det gäller skor?
  • Anonym (ppp)
    Sun 18 Oct 2020 12:46
    #7
    Anonym (Heart) skrev 2020-10-18 10:33:07 följande:

    En av mina bästa vänner som är väldigt intresserad av skor och kläder till skillnad mot mig köpte för ett år sen likadana sneakers som mig (de finns till båda könen ) och han visste jag hade likadana för det påpekade han att du har ju likadana. Han påpekar ofta vi har likadana skor och matchar. Jag är intresserad av honom och han verkar ibland intresserad av mig med men jag vet inte. Betyder det något att han köpte likadana skor som mig när han kunde köpa vilka andra som helst?


    Skor är en så allmän grej så nej, det betyder inget. Han gillar väl den stilen bara. 
  • Anonym (Matil­da)
    Sun 18 Oct 2020 12:51
    #8

    Alltså på mitt universitet har 90 % av eleverna exakt likadana sneakers... Skulle det betyda att alla är intresserad av varandra? Nä skulle inte tro det.

  • Anonym (Jo)
    Sun 18 Oct 2020 19:08
    #7

    Det tror jag inte

Svar på tråden Han köpte likadana skor