Soff skrev 2020-10-28 14:04:07 följande:
Tack <3 Mm, även om hoppet inte är helt ute förns mensen faktiskt kommer, så känns det ganska kört när man ser ett negativt resultat i kombo med tempdnedgång.. Känner mig oerhört ledsen och frustrerad. Och jag känner mig arg. Varför ska kroppen luras så!? Jag har liksom haft mellanblödningar/spottings i flera års tid, men just nu när man försöker bli gravid så ska det upphöra denna månaden så man tror att man är gravid?? Vad fan liksom!? Plus att jag hade vad som såg ut som en nidblödning för några dagar sen, pyttelite ljusrosa blandat med vit/mjölkig flytning. Känns verkligen som kroppen lurar skiten ur en, och det gör mig förbannad. Usch, har så mycket känslor inom mig just nu att jag har svårt att fokusera på något annat. Känner inte för att träffa någon, göra något, och är så jäkla trött på detta försökande. Förlåt för att jag bara vräker ur mig... Kram
Vräk på du bara, det är ju mycket därför såna här trådar finns! Förstår verkligen att du blir både besviken, frustrerad, arg och ledsen och allt däremellan. Som sagt, hoppet är ju inte helt ute än. Man ser ju här i trådarna om folk som blir gravida trots tempdippar och får positivt test först efter bim, så det behöver ju verkligen inte vara kört, även om jag förstår att hoppet minskar. Om mensen kommer får du unna dig allt gott och trevligt du kan tänka dig, även om det förstås är en klen tröst. Hoppas med dig! Kram