• Anonym (Anony­m)
    Sun 18 Oct 2020 23:31
    347 visningar
    3 svar
    3
    347

    Vad vill han? Hjälp!!

    hej, för ungefär en månad sen började jag träffa en kille som jag har varit intresserad av i flera år. Vi har gemensamma vänner och han gjorde slut med sin tjej precis efter att jag gjorde slut med min kille. Han började direkt höra av sig till mig och vi träffades ganska snart. Helgen därpå träffades vi igen och då sov vi, samt hade sex. Efter det betedde han sig som vanligt och var lika på som innan, han skrev att hans saknade mig och var allmänt gullig. Han ville att jag skulle träffa hans familj och ville ta med mig till hans stuga i sommar, vilket är ett tag fram i tiden, så jag tänkte att han vill träffas seriöst. Han betedde sig verkligen så och skrev alltid gulliga sms om hur ja skulle sova gott osv.

    Vi träffades en gång till (mitt initiativ för första gången) och han drog sig tillbaka litegrann som om jag skrämde bort honom, trots att han har varit väldigt på innan. Dagen efter på kvällen skrev han att han ville att jag skulle veta att han inte vill ha något seriöst förhållande då han just blivit singel och vill tänka på sig själv ett tag. Han skrev att han tycker om att umgås med mig men att vi skulle ta allt som det kommer och inte skynda på med något. Jag blev väldigt ledsen men låtsades som att jag ville detsamma.

    Jag blev efter detta väldigt off och kall då jag ville att han skulle få tänka lite ifred (han ställde dessutom in träffen som vi skulle ha samma helg, som han hade tagit intiativ till). Sedan gick det ett tag, han hämtade mig från en fest då jag hade blivit väldigt full och dessutom misshandlad. Han tog bra hand om mig och vi åkte hem till honom. Där sa han att han inte ville att jag skulle tro att han endast träffade mig för sex. Och att vi kanske borde prata mer om hur vi känner, jag viftade bort detta eftersom jag inte orkade bli ledsen. Han var väldigt nedstämd och ville hela tiden hålla om mig, efter det vill han fortsätta träffas... vad ska jag tro? Folk runt om kring mig tror att jag har blivit för kall (har sovit med andra killar osv) och att han nu tror att jag inte vill ha honom längre. Hur ska jag göra för att han ska fatta att jag vill ha honom men utan att skrämma bort honom? Han är så oklar, ibland hör han av sig och ibland dissar han mig en hel dag.

Svar på tråden Vad vill han? Hjälp!!