• Anonym (Dittfladddrandekundvagnshjul)

    Din syn på det motsatta könets onani?

    Hur ser du på din partners (eller andra personer av motsatt kön) onani? Är det något du tycker är spännande och eggande? Är det upphetsande att se en man onanera (om du är kvinna) eller kvinna onanera (om du är man)? Eller tycker du att det är avtändande och motbjudande?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din syn på det motsatta könets onani?
  • Litenmenhård

    Jag tycker det är härligt att se en kvinna onanera. En man med för den delen. .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • krille62

    Att se en kvinna onanera kan vara sexigt, sensuellt, vackert, upphetsande, inbjudande, lockande.
    Jag ser inget negativt i det, får bara positiva tankar.

  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (gg) skrev 2020-10-20 15:19:33 följande:

    Ja frågan var ju en följdfråga på det du skrev i ditt lite generaliserande inlägg om hur kvinnor fungerar, om att det inte spelar någon roll vem kvinnan tänker på när hon onanerar, det är upphetsande ändå för män och jag undrade om män generellt verkligen fungerar så att det inte spelar roll även om det är en flickvän och hon tänker på en annan kille och du vet det, och då sa du att det inte spelar roll. Men jag misstänker att det nog varierar, precis som för kvinnor. Bara att kvinnor generellt går igång mindre på att bara titta.

    Då började du prata om okända kvinnor som onanerar osv, vilket jag inte förstod hur det passade in.

    Nej, jag måste inte bli uppvaktad, iakktagen och förförd för att bli kåt. Jag kan vakna kåt utan anledning. Men ja, bara en man som är helt ointressant och ointresserad och vilken vi inte har någon connection till och som runkar, det är skrämmande och mer av ett övergrepp än en sexuell situation. Som man är du ju oftast fysiskt starkare och behöver inte ofta oroa dig för att en riktigt oattraktiv kvinna som onanerar framför dig på tåget dessutom potentiellt kan våldta dig.

    Men det är ju precis det jag menar. Jag kan tänka "Onanerande kvinnor är härligt". Du målar upp ett helt scenario, med plats och din relation till den onanerande mannen.


    Du verkar ju hålla med mig, men du målar upp en massa tillspetsade scenarion för att visa att jag har fel.

  • Anders 386
    krille62 skrev 2020-10-21 07:06:08 följande:

    Att se en kvinna onanera kan vara sexigt, sensuellt, vackert, upphetsande, inbjudande, lockande.
    Jag ser inget negativt i det, får bara positiva tankar.


    Enkelt beskrivet är det nog så dom allra flesta pojkar och män upplever det.
  • Anonym (gg)
    Anonym (Glenn Medeiros) skrev 2020-10-21 08:13:49 följande:

    Men det är ju precis det jag menar. Jag kan tänka "Onanerande kvinnor är härligt". Du målar upp ett helt scenario, med plats och din relation till den onanerande mannen.


    Du verkar ju hålla med mig, men du målar upp en massa tillspetsade scenarion för att visa att jag har fel.



    Nä, jag försöker inte måla upp scenarion för att visa att du har fel, däremot som jag skrivit i tidigare inlägg tycker jag inte jag känner igen mig i det du säger och av de anledningarna du säger.
  • Anonym (Ointressant)

    Vem bryr sig om en kille som onnanerar?

  • Anonym (Stina)

    Vet att män runkar och det får dom gärna göra för mig men inget jag tänder på att se.

    Kan dock tända enormt på att ha tvångsrunk i lekar med skam och förnedring gärna krav på att slaven inte får komma eller med förnedringslekar med att tvingas skicka upp och svälja sin egen sperma.

    Män som runkar på naturistbad och liknande tar jag gärna en diskussion med mellan åtta ögon. Fyra rottwielerögon och fyra mänskliga ögon. Slutar oftast med att runkeper lommar iväg med svansen mellan benen.

  • Anonym (Hmm)

    Jag tror det påverkar att många kvinnor faktiskt känner rädsla inför en främmande runkande man. Om jag ser en man jag inte känner som börjar runka så kan jag bli rädd. Äcklad med, men också rädd.

    Jag vet inte hur många män som på liknande sätt faktiskt blir uppriktigt rädda när en kvinna onanerar.

  • Tukt
    Anonym (Hmm) skrev 2020-10-21 10:32:59 följande:

    Jag tror det påverkar att många kvinnor faktiskt känner rädsla inför en främmande runkande man. Om jag ser en man jag inte känner som börjar runka så kan jag bli rädd. Äcklad med, men också rädd.

    Jag vet inte hur många män som på liknande sätt faktiskt blir uppriktigt rädda när en kvinna onanerar.


    Men vad är det egentligen du är rädd för? 
    Skrev tidigare i tråden att jag tror många kvinnor backar undan för en runkande man eftersom de ser en risk i att det förväntas en fortsättning. Är det så i ditt fall?
  • Anonym (Hmm)
    Tukt skrev 2020-10-21 11:08:28 följande:

    Men vad är det egentligen du är rädd för? 

    Skrev tidigare i tråden att jag tror många kvinnor backar undan för en runkande man eftersom de ser en risk i att det förväntas en fortsättning. Är det så i ditt fall?


    Nej, om det är min partner och han börjar runka blir jag såklart inte rädd. Jag litar ju på och älskar min partner.

    Men om jag var med en man tex. hemma på en fest eller liknande, där han började runka.. Kanske som en sexinvit? Då skulle jag bli rädd att bli våldtagen. Om någon jag inte känner drar fram kuken och börjar runka blir jag rädd att bli överfallen, våldtagen, utnyttjad, fasthållen och tvingad.
  • Anonym (Undrar)
    Tukt skrev 2020-10-21 11:08:28 följande:

    Men vad är det egentligen du är rädd för? 

    Skrev tidigare i tråden att jag tror många kvinnor backar undan för en runkande man eftersom de ser en risk i att det förväntas en fortsättning. Är det så i ditt fall?


    Vill bara fråga dig; Tycker du att det är märkligt att en kvinna blir rädd när en för henne främmande man börjar runka?

    Hur tycker du att hon skulle reagera?
  • Anonym (gg)

    Känns som vissa män är blottare och önskade att kvinnor tyckte det var sexigt.

  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (Hmm) skrev 2020-10-21 13:28:43 följande:
    Nej, om det är min partner och han börjar runka blir jag såklart inte rädd. Jag litar ju på och älskar min partner.

    Men om jag var med en man tex. hemma på en fest eller liknande, där han började runka.. Kanske som en sexinvit? Då skulle jag bli rädd att bli våldtagen. Om någon jag inte känner drar fram kuken och börjar runka blir jag rädd att bli överfallen, våldtagen, utnyttjad, fasthållen och tvingad.
    Det är en ganska naturlig reaktion. Män har ett fysiskt överläge, och det i ett vanligt heterosexuellt samlag så är det mannen som penetrerar kvinnan. Det är därför kvinnliga blottare och kvinnliga våldtäktsmän inte är en grej över huvud taget. Om en man drar fram kuken och börjar runka, så säger nog kvinnans reptilhjärna att han förväntar sig sex, och är det ovälkommet så ÄR det ju ett hot. 
  • Anonym (Glenn Medeiros)
    Anonym (gg) skrev 2020-10-21 14:08:00 följande:

    Känns som vissa män är blottare och önskade att kvinnor tyckte det var sexigt.


    Och?
  • Tukt
    Anonym (Hmm) skrev 2020-10-21 13:28:43 följande:
    Nej, om det är min partner och han börjar runka blir jag såklart inte rädd. Jag litar ju på och älskar min partner.

    Men om jag var med en man tex. hemma på en fest eller liknande, där han började runka.. Kanske som en sexinvit? Då skulle jag bli rädd att bli våldtagen. Om någon jag inte känner drar fram kuken och börjar runka blir jag rädd att bli överfallen, våldtagen, utnyttjad, fasthållen och tvingad.
    Ja, det var lite det jag var ute efter...
  • Tukt
    Anonym (Undrar) skrev 2020-10-21 13:35:14 följande:
    Vill bara fråga dig; Tycker du att det är märkligt att en kvinna blir rädd när en för henne främmande man börjar runka?

    Hur tycker du att hon skulle reagera?
    Nej, det tycker jag inte. Men det var heller inte grundfrågan även om den del av någon anledning tolkat det som att det handlar om blottare.
  • Anonym (Dittfladddrandekundvagnshjul)
    Tukt skrev 2020-10-21 22:00:13 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Men det var heller inte grundfrågan även om den del av någon anledning tolkat det som att det handlar om blottare.
    Ja...jag noterar också denna märkliga koppling. 

    Sen är ju utfallet i omröstningen också väldigt talande. Markant övertag för män att dom gillar tanken på en onanerande kvinna. Inte alls lika stort bland kvinnorna. Kanske för att man per automatik utgår ifrån att det skulle handla om en blottare.

    Jag skulle nog själv bli väldigt förvånad om en kvinnlig blottare ställde sig framför mig och började onanera helt apropå. Dock inte upphetsad alls. Så så långt är jag med många kvinnors sätt att tänka. Men tanken på en kvinna som ligger och tillfredsställer sig själv som jag betraktar lite "i lönndom" är bara upphetsande och spännande. Men kvinnor verkar inte göra den kopplingen eller ha den tanken alls?
Svar på tråden Din syn på det motsatta könets onani?