• Anonym (Sanningen)

    Misstänker att han är otrogen

    Min mans rutiner har förändrats sista 2 dagarna, han lägger sig tidigt och är aldrig online, så brukar han göra när han har besök i sin lägenhet, men det har han inte erkänt den här gången. Därför misstänker jag att han har någon där som han inte vill berätta om, jag misstänker att han varit otrogen och har någon som bor där sista 2 dagarna.
    Han är också kort i orden och säger bara typ jaha, det bryr jag mig inte om när jag frågar om något eller vi kan väl höras senare, jag tittar på TV.
    Hans rutiner är helt annorlunda när han umgås med mig, då lägger han sig sent och vill inte göra så mycket ihop.
    Funderar på att sätta in en liten spionkamera nästa gång jag är där, tycker han kan vara ärlig och berätta att han är en player i såna fall.

  • Svar på tråden Misstänker att han är otrogen
  • Anonym (Hold my beer)

    Ni är gifta men bor separat...? Inte konstigt om han är otrogen då.

    Om du sätter upp en kamera hemma hos honom misstänker jag att du begår ett brott, det är ändå hans hem även om ni är gifta. Hellre då ett oannonserat besök en kväll, eller så kan du köra lite old school och stå utanför hans hus och spana.

  • Madida

    Men jisses! Två dagar?! Han kanske råkar vara lite trött? Är otrohet verkligen den första tanken som slår dig?


    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Anonym (Sanningen)
    Madida skrev 2020-10-20 18:52:27 följande:

    Men jisses! Två dagar?! Han kanske råkar vara lite trött? Är otrohet verkligen den första tanken som slår dig?


    Jag frågade honom rakt ut ikväll och han mår tydligen inte bra, han har haft feber känningar och kunde knappt sitta upp då han hade ont i nacken och haft huvudvärk. Men bättre han säger det på en gång, men han ville nog inte oroa mig i onödan då han vet att jag hela tiden misstänker honom när jag inte kan vara där hos honom på grund av jobb.

  • Anonym (e)
    Anonym (Sanningen) skrev 2020-10-20 21:29:40 följande:
    Jag frågade honom rakt ut ikväll och han mår tydligen inte bra, han har haft feber känningar och kunde knappt sitta upp då han hade ont i nacken och haft huvudvärk. Men bättre han säger det på en gång, men han ville nog inte oroa mig i onödan då han vet att jag hela tiden misstänker honom när jag inte kan vara där hos honom på grund av jobb.
    Varför misstänker du honom hela tiden?
  • Vanessa89
    Anonym (Sanningen) skrev 2020-10-20 21:29:40 följande:

    Jag frågade honom rakt ut ikväll och han mår tydligen inte bra, han har haft feber känningar och kunde knappt sitta upp då han hade ont i nacken och haft huvudvärk. Men bättre han säger det på en gång, men han ville nog inte oroa mig i onödan då han vet att jag hela tiden misstänker honom när jag inte kan vara där hos honom på grund av jobb.


    Du mår inte så bra va?
  • Anonym (say what?)

    Haha va? Jag hade oroat mig för att sambon fått coronasymptom snarare än en otrohet. Risken är nog större för det än något annat just nu.

    Om din man är minsta förnuftig håller han sig borta från otrohet nu när man ska ha så lite nya kontakter som möjligt. 

  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Sanningen) skrev 2020-10-20 21:29:40 följande:
    Jag frågade honom rakt ut ikväll och han mår tydligen inte bra, han har haft feber känningar och kunde knappt sitta upp då han hade ont i nacken och haft huvudvärk. Men bättre han säger det på en gång, men han ville nog inte oroa mig i onödan då han vet att jag hela tiden misstänker honom när jag inte kan vara där hos honom på grund av jobb.
    Du har lite att jobba med du. Sök terapi för dina tankar, helst innan han lessnar och tar ut skilsmässa.
  • Anonym (Camilla)

    Det här visar med all tydlighet att det är du som är problemet inte din man. Något är käpprätt fel när du först funderar på otrohet efter ett par dagars lite annorlunda beteende. Att det inte slog dig att han var trött och kände sig risig. Sedan har du mage att säga att han skulle ha sagt det på en gång. Han har väl ingen rapporteringsplikt till dig. Dessutom fundera på spionkamera. Jisses!

    Ditt resonemang är inte sunt på en fläck. Kontrollbehov och svartsjuka. Misstänksamhet. Du måste söka hjälp för det där innan du havererar din relation. Det där ligger helt på dig. Fatta hur sjukt jobbigt det är för honom att du alltid tror det värsta om honom. Stackars sate! Han förtjänar bättre.

  • Anonym (jaha)
    Madida skrev 2020-10-20 18:52:27 följande:

    Men jisses! Två dagar?! Han kanske råkar vara lite trött? Är otrohet verkligen den första tanken som slår dig?


    Men jisses, saknar du helt erfarenhet i otrohet Madida?

    Som TS klart och tydligt skrev så handlar det ju inte BARA om två dagar utan även om hans förändrade beteende vilket (om man har lite erfarenhet förstår) är de vanligaste kännetecknen för otrohet. 
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-10-20 18:15:48 följande:

    Ni är gifta men bor separat...? Inte konstigt om han är otrogen då.

    Om du sätter upp en kamera hemma hos honom misstänker jag att du begår ett brott, det är ändå hans hem även om ni är gifta. Hellre då ett oannonserat besök en kväll, eller så kan du köra lite old school och stå utanför hans hus och spana.


    Ehm, har du hört talas om särbo? Det är ett ganska vanligt förekommande förhållandesätt 2020. 
Svar på tråden Misstänker att han är otrogen