• Anonym (Utomhus)

    seriösa killar som inte pratar sex direkt

    Har du hört talas om tjejer som vill ha en seriös kille, som det går att prata med, och som inte frågar om sex direkt?
    Det har jag.
    Jag är en sån kille.
    Vet du vad som händer oftast när jag pratar med tjejer?
    Om du är en seriös kille så får du också gärna svara här, vad som oftast händer när du pratar med tjejer.

  • Svar på tråden seriösa killar som inte pratar sex direkt
  • Friger
    Anonym (Utomhus) skrev 2020-10-21 09:02:45 följande:

    Har du hört talas om tjejer som vill ha en seriös kille, som det går att prata med, och som inte frågar om sex direkt?
    Det har jag.
    Jag är en sån kille.
    Vet du vad som händer oftast när jag pratar med tjejer?
    Om du är en seriös kille så får du också gärna svara här, vad som oftast händer när du pratar med tjejer.


    Grabben hela dagen! Vad duktig du är! Hjälper det dig att få komma till?

    Nej, raka sexfrågor ger sällan utdelning. Vill du ligga får du gå omvägar runt hagen även om ni båda vet vad som kommer att hända så fort vargen kommer till lammet.
  • Anonym (Utomhus)
    Friger skrev 2020-10-21 09:20:56 följande:
    Grabben hela dagen! Vad duktig du är! Hjälper det dig att få komma till?

    Nej, raka sexfrågor ger sällan utdelning. Vill du ligga får du gå omvägar runt hagen även om ni båda vet vad som kommer att hända så fort vargen kommer till lammet.
    haha, det var kul. Och lite konstigt. Glad
  • Anonym (Ö)

    Tar tre mail sen kommer typ "Har du rakad fitta?".

  • Anonym (Utomhus)
    Anonym (Ö) skrev 2020-10-21 09:28:22 följande:

    Tar tre mail sen kommer typ "Har du rakad fitta?".


    Nej, tror aldrig jag har frågat det. Fast inte säker. Kanske för längesen. Nu skulle jag aldrig göra det. Tjejer däremot har frågat hur stor jag har.
  • Anonym (;))
    Anonym (Ö) skrev 2020-10-21 09:28:22 följande:

    Tar tre mail sen kommer typ "Har du rakad fitta?".


    har du det?
  • smulpaj01

    Nu är jag inte någon van "nätdejtare", men jag har nätdejtat några gånger.

    Har inlett konversationer med en hel del killar/män under olika lång tid. Men jag kan inte minnas att någon av dessa någonsin har börjat prata sex. Är det verkligen så vanligt?

  • Anonym (Utomhus)
    smulpaj01 skrev 2020-10-21 09:36:29 följande:

    Nu är jag inte någon van "nätdejtare", men jag har nätdejtat några gånger.

    Har inlett konversationer med en hel del killar/män under olika lång tid. Men jag kan inte minnas att någon av dessa någonsin har börjat prata sex. Är det verkligen så vanligt?


    Verkar så, enda man hör. Att det inte finns seriösa killar, alla bara frågar om ligg, skickar dickpics.
  • Anonym (ems)

    Det finns givetvis både män och kvinnor som är oseriösa. Men alla har sin egen anledning till att vara det. Det finns ingen generell regel.

    Tyvärr har ju nätdejting blivit slit och släng. Jag ledsnade rejält på slutet (precis innan jag råkade på min numera sambo). Men jag tror ändå att man ska vara försiktig med att döma ut kvinnor eller män bara baserat på ens upplevelse på dejtingsidor. Tyvärr drar nätdejting till sig avarter av båda könen.

    Det är trist att du blir ghostad. Men det händer tjejer med. Man skriver med någon, det flyter på, kanske till och med är riktigt roligt och man har massor gemensamt, sedan "poff" så är han borta.
    Jag har till och med blivit ghostad av en kille jag dejtade i flera månader och där nästa dejt skulle innebära att jag fick träffa hans barn. Väldigt märklig situation.

    Men du har rätt i att det är många killar som skriver om sex tidigt. Eller skickar dicpicks så fort de har möjlighet. Det är trist.
    Men de är ju lätta att sålla ut. Det är svårare att sålla bort de där som verkar hur trevliga som helst och sedan plötsligt bara slutar höra av sig utan någon förklaring.

    Vad jag vill ha sagt är att nätdejting inte är så jävla lätt för någon oavsett kön.

Svar på tråden seriösa killar som inte pratar sex direkt