• Latinachica

    Trekant ta steget fullt ut

    Hej

    Jag är en gift kvinna, sen 8 år

    Sista 2 åren så har jag fått en fantasi där jag vill ligga med en tjej , vi har pratat om det och vi båda vill testa

    Jag vill jätte gärna göra det tillsammans med min man , han drömmer om det och jag ,blir skitkåt , när vi pratar om det , så lusten och tanken finns , men att ta steget , det vågar jag inte

    Jag är för blyg för att ta det steget

    Är det fler kvinnor som känner så

    Hur bryter man den spärren

    Tips uppskattas

  • Svar på tråden Trekant ta steget fullt ut
  • Anonym (Stina)

    Som alltid så är det kommunikation, ta det lungt, känn in och var sann mot dig själv som gäller.

    Finns dock ett stort praktiskt problem i detta. Kvinnor som känner för att vara en del i ett pars sexfantasi är ungefär lika vanliga som enhörningar. Helt enkel väldigt trist sex för den extra kvinnan. Betydligt enklare att hitta kvinnor för rent tjejsex och att hitta par att leka med.

    Kolla gärna hur det ser ut på BC och liknande, många annonser under par söker tjej men tjej söker par är inte vanligt. När jag var yngre och kände för att testa att ha sex med ett par så drunknade jag i svar på knullkontakt som var en stor sida på den tiden. Fundera gärna över vad det är som gör att ni är så unika att en så ovanlig fågel som kan tänka sig att ha en FFM trekant skall välja just er.

    Jag testade detta två gånger och kommer inte att göra det igen.

  • Willn

    Vi har/hade också detta som en gemensam fantasi. Har fantiserat och gör det fortfarande i säkert 15 år. Vi har varit på BC och testat några andra liknande sajter som tyvärr inte gav någon träff. 

    Vi kom i kontakt med några tjejer, som vi tror säker var killar som tyckte det var upphetsande. Även många par, som vi inte vi kände oss redo för (eller inte lika sugna på att test).

    Vi träffade aldrig någon tillsammans. Men en svag stund i livet så fick min fru ensam tillfälle att utforska själv med två tjejer. 

    När vi är kåta så kan vi fantisera om trekanter och fyrkanter etc, men det är komplicerat och vi har backat för att rädda vårt förhållande just nu.

    Komplicerat är väl summeringen...

  • Anonym (Snälla frun)

    Vi båda fantiserade länge om att ha trekant, då med en man till. 
    Men att ta steget till att verkligen göra det kändes avlägset. 
    I flera år gick tankarna och det var väl mer ett konstaterande att det aldrig skulle bli av. 
    Men på en fest så pratade vi med en kille och gled in på sex. Det kändes naturligt och lättsamt och när jag sa att vi fantiserat om en man till så kom frågan, -Vad väntar vi på? 
    Vi tittade på varann och insåg att det var nu vi hade chansen. 
    Efter det släppte vi på våra spärrar, "det handlar ju bara om sex", och vi kan nu titulera oss som swingers. 
    Mitt råd är att prata, prata, prata. Både innan och efter om vad som känns bra och inte. 

  • Sexlicens
    Anonym (Snälla frun) skrev 2020-10-21 10:43:37 följande:

    Vi båda fantiserade länge om att ha trekant, då med en man till. 

    Men att ta steget till att verkligen göra det kändes avlägset. 

    I flera år gick tankarna och det var väl mer ett konstaterande att det aldrig skulle bli av. 

    Men på en fest så pratade vi med en kille och gled in på sex. Det kändes naturligt och lättsamt och när jag sa att vi fantiserat om en man till så kom frågan, -Vad väntar vi på? 

    Vi tittade på varann och insåg att det var nu vi hade chansen. 

    Efter det släppte vi på våra spärrar, "det handlar ju bara om sex", och vi kan nu titulera oss som swingers. 

    Mitt råd är att prata, prata, prata. Både innan och efter om vad som känns bra och inte. 


    Grattis till att ni vågade ta steget att testa med en man till.

    Hoppas alla tre blev lika nöjda:)

    Danne
  • Jonnynilsson

    Jag hamnade av ren slump i en trekant för länge sedan. Jag var för tillfället singel och råkade träffade en gammal kompis med fru på krogen. För att göra en lång historia kort så hamnade vi alla tre i säng hemma hos mig och det var en fantastisk upplevelse. Jag skulle gärna göra om det, kanske med ett par och få testa lite bi.

    Min fru har utryckt att skall det vara trekant så skall det vara med en tjej till för hon vill testa hur det är med en annan tjej. Så ett bi-par vore ju det perfekta :)

    Men vi kommer nog aldrig dit tyvärr.......

  • Latinachica

    Tack för alla svar

    Min man fiskade lite på någon sida för ett par dagar sen

    Och han har fått svar från en kvinna

    Och nu så vänder det sig i magen på mig

    Jag vill så gärna !!! Men vet inte om jag vågar

    Killen vill att vi testar men han är väldigt hungrig

    Av sig ,men säger att han är med på allt så länge det känns rätt för båda, men jag vill men vågar inte

    Så vi ska försöka eventuellt på fredag

    Så får vi se hur det går

Svar på tråden Trekant ta steget fullt ut