• Anonym (Rullatorman)

    Partners förflutna, hjälp!

    Hej.

    Jag har ett dilemma, jag och min partner kom in på hur många vi haft sex med osv och vi båda är sådana så att öppnar man lådan då skall lådan öppnas helt.

    Nu till problemet. Jag finner mig ha oerhört mycket problem med hennes förflutna och ser henne nu som "äcklig".

    Det är inte siffran på sexpartners utan mer att hon bara har åkt runt till random folk och haft sex hej vilt. Typ klivit innanför dörren å bara gått rakt in i sovrummet hos folk och låtit dem sätta på henne.

    Jag har haft mer än de dubbla sexpartners mot vad hon har däremot, men jag har iaf respekterat mig själv och haft sex för att jag vill det och inte tvärtom.

    Dom har kallat henne för hora osv men de har inte spelat någon roll, hon knullade dem ändå.

    Hon säger att hon inte kände något värde i sig själv och trodde att detta var allt hon förtjäna och kunde få.

    Nu har vi varit ett par i kanske 6-7 månader och sedan detta så vill jag inte ens ta I henne.

    Jag vet att problemet ligger hos mig och att man inte ska tänka på det förflutna, men jag får det inte ut ur min skalle.

    Någon som har tips?

    Hon har gått med på att låta mig göra exakt likadant som hon gjorde innan vi blev tillsammans, dvs åka runt å knulla folk till höger och vänster. Och faktiskt så hjälper det lite men inte fullt ut.

    VILL HA SERIÖSA SVAR FRÅN FOLK I LIKNANDE SITUATION!!! Respektera detta. Lämna eller du är inte värdig henne gör sig ej besvär.

  • Svar på tråden Partners förflutna, hjälp!
  • Anonym (ppp)

    Kan du inte se att hon är en annan människa idag än då? Borde inte det räcka? 

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Rullatorman) skrev 2020-10-23 15:32:47 följande:

    Hon har gått med på att låta mig göra exakt likadant som hon gjorde innan vi blev tillsammans, dvs åka runt å knulla folk till höger och vänster. Och faktiskt så hjälper det lite men inte fullt ut.


     Du anklagar henne för att ha gjort de sakerna, men du vill göra likadant? och "det hjäper lite"? Hur f-n kan det hjälpa? 

    Tror ni kan kyssa er relation adjö, för det här gör inte att ni mår bättre, någon av er. 
  • Anonym (1545)

    Jag förstår att hennes förflutna kan vara svårt att smälta men det är ändå hennes förflutna. Med er relation kan du ju nu istället visa henne att hon har ett självvärde så att hon inte behöver må som hon gjorde när hon låg runt. Att döma henne för detta kommer inte få henne att må bättre. 

  • Anonym (Tess)

    Hon ville väl ha bekräftelse. Jag tror nog att hon utnyttjade killarna lika Mkt som dom utnyttjade henne. Var glad att hon har gjort det så du slipper fundera på om det är Nåt hon vill göra i framtiden. Hon mådde säkert inte bra under den perioden men får man lite bekräftelse om så genom sex eller några minuter så är det iaf något man kan leva på just då.

  • Anonym (A)
    Anonym (1545) skrev 2020-10-23 15:52:59 följande:
    Jag förstår att hennes förflutna kan vara svårt att smälta men det är ändå hennes förflutna. Med er relation kan du ju nu istället visa henne att hon har ett självvärde så att hon inte behöver må som hon gjorde när hon låg runt. Att döma henne för detta kommer inte få henne att må bättre. 
    Håller med
  • Anonym (Svar på tal)

    Så för att hon mått dåligt, haft uruselt självförtroende och blivit behandlad illa av andra killar så ska du ligga runt nu när ni är i en relation....? Vet du, hon förtjänar bättre. Ni är tillsammans, antagligen påstår du att du älskar henne, men du vill behandla henne minst lika illa fast på ditt eget sätt, bara för att du ska kunna må bra med att hon haft sex med andra tidigare, fast du själv legat med minst dubbelt så många. Så fruktansvärt lågt och egoistiskt!

Svar på tråden Partners förflutna, hjälp!