• Fri 13 Nov 2020 23:28
    2261 visningar
    8 svar
    +2
    8
    2261

    Första, bästa eller mest oväntade

    Första gången jag köpte en sexleksak i butik var på en långhelg med tjejgänget i Köpenhamn. En skitcool medelålders dam (yngre än vad jag är nu..) tog upp den kraftiga dildon ur kartongen och visade hur den fungerade, smekte den i handen och lät mig känna på den. Ungefär som om hon hade sålt ett par handskar. Hon visade oss fnissiga tonårsbrudar att det var en helt normal shopping och inget att fnissa åt...
    Första sexet inför andra och första sexet med någon av samma kön kom senare på dagen. Vi fyra brudar sov i ett rum och när jag hade duschat och kom naken ur badrummet hade de andra packat upp dildon. ¨nu får du väl prova din löskuk?¨ sa hon som hade den i handen. Jag bara skrattade först, men när jag hade satt mig på sängen för att börja klä på mig så kom och satte sig sidan om och satte igång vibrationen.
    Jag satt stilla och lät henne föra den över mina lår. Därefter på magen och upp på pattarna samtidigt som hon kysste mig lätt på halsen.
    Jo, jag blev kåt och kysste henne tillbaka, lätt på kinden, och snart kysstes vi på allvar med långa tungor medan dildon gled neråt över magen igen. ¨lägg dig ner nu¨ sa hon, och jag började bli kåt på allvar och ville verkligen ha den där dildon i mig. Så jag särade på benen och lät henne smeka mig och slicka mig och sedan körde hon in löskuken.... Och sen satte hon sig grensle över mig så att jag kunde slicka henne samtidigt, medan de andra tittade på...det var nog det coolaste jag hade gjort i mitt liv, 19 år gammal och tämligen oerfaren. 
    Jag fick ingen orgasm då, var väl lite för spänd, men det var en otrolig kick att göra det där inför de andra, och sedan höll vi på länge den kvällen med dildon som alla de andra tre också fick i sig innan det var färdigt, vi hjälptes åt att köra den i varandra... En härlig kväll som fortfarande gör mig kåt när jag tänker på den

Svar på tråden Första, bästa eller mest oväntade