• Anonym (Does it matter­?)
    Sun 25 Oct 2020 11:01
    34 visningar
    7 svar
    7
    34

    Kvinna som manipulerar?

    Hej,

    Träffade en kvinna som är mycket manipulativ som jag uppfattar det som. Hon och jag har träffats ett par gånger och sist när vi skulle ses så dyker hon inte upp. Men då har hon en god anledning tydligen och jag ser henne lite ifrån platsen där vi skulle ses.

    Jag ber henne att ge mig sitt nr så jag vet till nästa gång om hon inte dyker upp.

    Hon insisterar på att inte ge sitt nummer när vi ska ut på dejt?? Jag frågar just varför hon inte ger mig sitt nr, jag frågar har du kille? Hon vägrar bestämt svara på frågan och säger vi ses imorgon istället.

    Jag dök inte upp på den dejten bara för det.

    Varför vägrar hon ge nr? Varför är hon så manipulativ?

  • Svar på tråden Kvinna som manipulerar?
  • Anonym (000)
    Sun 25 Oct 2020 11:12
    #1
    +1

    Hon kanske inte är manipulativ, bara försiktig. 

    Men jag håller med om att det är konstigt att inte lämna ut sitt nummer om man ska på dejt. Man måste ju kunna nå varann om något händer. men ni kanske har kontakt på annat sätt så att det räcker? Tex någon chat ni kan nå?

  • Anonym (Anony­m 666)
    Sun 25 Oct 2020 13:32
    #2

    Lägg ner. Man kan inte förvänta sig att få andras nummer men hon beter sig ju väldigt konstigt.

  • Anonym (Does it matter­?) Trådstartaren
    Sun 25 Oct 2020 15:04
    #3
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-10-25 13:32:32 följande:

    Lägg ner. Man kan inte förvänta sig att få andras nummer men hon beter sig ju väldigt konstigt.


    Jo, om hon indirekt säger att "hon vill suga min kuk" så ska hon givetvis ge mig sitt nummer.
  • Anonym (Anony­m 666)
    Sun 25 Oct 2020 15:09
    #4
    Anonym (Does it matter?) skrev 2020-10-25 15:04:27 följande:
    Jo, om hon indirekt säger att "hon vill suga min kuk" så ska hon givetvis ge mig sitt nummer.
    Hahahaha så det påstår du att hon menade? :D Vad sa hon då som gav dig det intrycket? Även om det var så (vilket jag inte tror) så har det inget med hennes nummer att göra. Det är en privat grej, vill hon suga av en främling så lär hon inte vilja ge dig sitt nummer ändå.
  • Anonym (Anony­m 666)
    Sun 25 Oct 2020 15:12
    #6
    Anonym (Does it matter?) skrev 2020-10-25 15:12:02 följande:
    Jag frågar dig, hur gjorde du när du var riktigt kuksugen och ville suga min kuk dag in och dag ut och sova med min kuk i din mun så du har din napp i munnen att suga på och sova gott till. Hur gjorde du då? Gav du mig ditt nr?
    Vad är det för fel på dig??
  • Anonym (000)
    Sun 25 Oct 2020 15:13
    #7

    kan det vara Josef som kommit tillbaka till forumet igen men försöker maskera sina trådar? 

  • Anonym (Anony­m 666)
    Sun 25 Oct 2020 15:19
    #8
    Anonym (000) skrev 2020-10-25 15:13:54 följande:

    kan det vara Josef som kommit tillbaka till forumet igen men försöker maskera sina trådar? 


    Ja det verkar inte bättre.
Svar på tråden Kvinna som manipulerar?