• Anonym (E A)

    Kom med råd och pepp

    Vet inte var jag ska börja..

    Jag har ett barn med min före detta sambo. Vi separerade Och samtidigt upptäckte jag att han höll på att träffa en 18 åring. Han var 39. Min reaktion var inte nådig och jag kan säga som så att han fick veta vad jag tyckte.

    Han har också flera år tidigare varit otrogen med mamman till sitt andra barn mot mig. Innan vi fick våran gemensamma.

    Hur som helst. Vi levde isär ca 1.5 år. Sen en kväll kontaktande han mig för han ville att jag å vårt barn skulle komma. Han ville då börja träffa mig igen. Jag var utsvulten på ?kärlek? då jag koncentrerat mig på att bygga upp en trygg vardag för mitt barn. Mitt barn å jag hade flyttat å sambon bodde kvar i huset.

    Jag föll och vi började träffas igen. I ca 1 år innan jag märker att han vänder på telefonen, inte närvarande på samma sätt som innan och ännu en gång . Jag hittar då ett sms att han skriver till en tjej. Att han inte vill fortsätta mer. ? om dem nu påbörjat nåt ? skrev han.

    Jag sa aldrig något om detta och han började engagera sig hos oss igen.

    Och nu har vi fortsatt träffas. Jag vill såklart ha en familj där man bor ihop, jag tror att mycket för att jag går tillbaka till honom är att det gör så vansinnigt ont av vetskapen att vårt barn inte växer upp med båda oss samtidigt.

    Han har under dessa år (5) inte betalt till sin son. Inte heller nu när vi bott isär utan jag har stått för allt. Ibland har jag bett han betala hälften på nån försäkring eller hälften på simskola.

    Men aldrig något stående varje månad. Detta står mig också upp i halsen.

    Nu är han så jävla otrevlig igen, påpekar hur jag inte kan säga nej till sonen, ger mig fuck you tecken när han inte håller med mig om något. Listan kan göras lång.

    Jag hatar mig själv för att jag låter mig behandlas såhär, självkänslan är så jävla nedtryckt. Jag ligger bara och gråter ikväll. Orkar inte behandlas såhär. Jag gör verkligen allt för att det ska funka och lik förbannat får man bara skit. ????????

  • Svar på tråden Kom med råd och pepp
  • Anonym (eee)

    Ojoj. du vet ju redan att han inte kommer bättra sig, så dra dig ifrån detta nu, genast! Ni är föräldrar men inte mer än så. 

    och vad gäller pengarna kontaktar du ju bara FK så hjälper de till med se till att han betalar det han ska. Har ni inte haft varannan vecka? 

  • Anonym (E A)

    Nej, vi har aldrig haft varannan vecka. Inte varannan helg heller. Han skulle aldrig lösa det och det är han medveten om.

  • MeandHim

    Ja vad ska man säga... vill du må dåligt så fine, fortsätt trötta honom. Du kommer förmodligen vara helt nedbruten om inte allt för länge. Gör dig själv och barnet en tjänst och håll dig från honom. Lite självrespekt måste man ha. Och som Nån annna skrev, han ska banne mig betala, kontakta fsk redan imorgon!

Svar på tråden Kom med råd och pepp