• Anonym (ts)

    Han skriver med andra

    För två år sedan när jag och min kille satt i soffan fick han ett olämpligt meddelande från en tjej. Jag frågade om meddelandet men han viftade bort det och började prata om annat. Detta gjorde att jag kollade upp deras samtal dagen efter och jag och min kille hade ett stort bråk där jag var på väg att lämna. Jag förlät honom och vi har nu varit tillsammans i två år och är förlovade.

    Här om kvällen ligger vi i sängen och jag säger att han ska öppna snapchat för jag hade skickat en bild som han inte hade öppnat. Då går han in på snapchat framför mig och jag får syn på att han snapat med en ny tjej. Jag frågar vem det är och han svarar att han inte vet. Jag frågar igen om han skriver med folk han inte vet vem det är. Då nekar han att han skrivit med denna tjej även fast det står klart och tydligt att han skrivit med henne.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Han skriver med andra
  • Anonym (Bobvious)

    Du ska naturligtvis göra slut med honom.

  • Anonym (ts)
    Anonym (Bobvious) skrev 2020-10-26 09:25:19 följande:

    Du ska naturligtvis göra slut med honom.


    Hade du gjort slut i min situation? Det känns så drastiskt att göra slut pga en snap som jag inte vet vad dom skrivit. Men jag känner heller inte att jag kan lita på honom.
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (ts) skrev 2020-10-26 09:58:55 följande:
    Hade du gjort slut i min situation? Det känns så drastiskt att göra slut pga en snap som jag inte vet vad dom skrivit. Men jag känner heller inte att jag kan lita på honom.
    Ja det hade jag gjort. Han ljuger för dig vid återkommande tillfällen om kontakter med andra tjejer, och han har garanterat haft kontakt med andra tjejer även mellan de tillfällen där han blivit påkommen. Om han inte hade haft något att dölja hade han direkt erkänt att han hade kontakt med dem, så min gissning är att han fortsätter chatta med andra som om han vore singel, med allt det innebär....
Svar på tråden Han skriver med andra