• Anonym (Fiona123)

    Sex utan samlag

    För några år sedan hade jag ett förhållande där jag fick problem med smärta vid samlag. Förhållandet tog slut och jag träffade en ny kille där vi hade sex utan samlag. Jag var mer än nöjd med det, även han. Efter det tog slut har jag varit singel i 2 år men har nu träffat en kille sedan några veckor tillbaka. Vill helst inte ha samlag med honom eftersom jag är rädd för smärtor igen. Ni män därute om ni träffade en tjej som mej skulle ni "nöja" er med sex på andra sätt eller skippar ni mej helt?

  • Svar på tråden Sex utan samlag
  • Anonym (Lilla Fridolf)

    Det beror ju helt på hur öppen du är. Kuk i fitta är inte allt, och en ganska liten del till och med ihop med en partner som är öppen för mycket smek, oralt, kanske till och med anala lekar (på ena eller bägge parter), sensuell massage, gemensam onani etc. I ett par av mina relationer hade jag nog inte ens saknat vaginala samlag, då de utgjorde så liten del av samlivet, i andra så var det mer eller mindre de enda som kunde tänkas. Sällan ens på ett sånt sätt att hon faktiskt verkade uppskatta det speciellt mycket, snarare som en naturlag, något som skulle genomföras med viss regelbundenhet. Att överhuvudtaget föreslå eller prova annat var helt utom fråga. Där hade det ju inneburit fullständig avhållsamhet att också ta bort vaginala samlag.

    Så hur jag hade reagerat hade berott mycket på vad du är öppen för och hur du kommunicerar det.

  • Anonym (Pelle)

    Kort och gott nej.

    Hade max väntat ett par veckor. Vill hon inte ligga så avslutar jag det. Är sex inte viktigt får det vara.

  • Anonym (Oral)

    Om du är duktig på att suga kuk och tar sperman i munnen kan jag tänka mig ett sådant sexliv. Vet du att du får ont nu. Har du provat med dildo.  Annars kan ju killen bara knulla dig ytligt i fittan. Bara föra in ollonet och inte hela kuken

  • Anonym (Eh)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-26 18:02:19 följande:

    Kort och gott nej.

    Hade max väntat ett par veckor. Vill hon inte ligga så avslutar jag det. Är sex inte viktigt får det vara.


    Snacka om att vara samlagsfixerad
  • Tukt
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-26 18:02:19 följande:

    Kort och gott nej.

    Hade max väntat ett par veckor. Vill hon inte ligga så avslutar jag det. Är sex inte viktigt får det vara.


    "Viktigare"? Men du såg väl att det var förknippat med rätt mycket smärtor? 
  • Tukt
    Anonym (Fiona123) skrev 2020-10-26 17:39:06 följande:

    För några år sedan hade jag ett förhållande där jag fick problem med smärta vid samlag. Förhållandet tog slut och jag träffade en ny kille där vi hade sex utan samlag. Jag var mer än nöjd med det, även han. Efter det tog slut har jag varit singel i 2 år men har nu träffat en kille sedan några veckor tillbaka. Vill helst inte ha samlag med honom eftersom jag är rädd för smärtor igen. Ni män därute om ni träffade en tjej som mej skulle ni "nöja" er med sex på andra sätt eller skippar ni mej helt?


    Jag tycker sex ofta blir bättre om man inte hamnar i det där penetrationsfokuset.
    Och de som är mer öppna och flexibla runt det där, tycker jag ofta är mer sexuellt medvetna som kompensation. Man känner sin kropp bättre, är mer öppna för andra saker och bättre på att ge njutning på annat sätt.
  • Anonym (Pelle)
    Tukt skrev 2020-10-26 19:32:07 följande:

    "Viktigare"? Men du såg väl att det var förknippat med rätt mycket smärtor? 


    Ja, men då får jag träffa nån som kan ha sex utan smärtor.
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-26 19:48:20 följande:

    Ja, men då får jag träffa nån som kan ha sex utan smärtor.


    Jag tror du får svårt att hitta ngn som ens vill ha sex med dig.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Eh) skrev 2020-10-26 19:19:58 följande:

    Snacka om att vara samlagsfixerad


    Jag är kvinna och hade aldrig inlett ett förhållande med en man som inte kunde ha penetrativt sex. Finns inget som väger upp det om det saknas.
  • Tukt
    Anonym (Pelle) skrev 2020-10-26 19:48:20 följande:
    Ja, men då får jag träffa nån som kan ha sex utan smärtor.
    Det är du såklart fri att göra. Men du måste väl ändå läsa vad TS skriver?
Svar på tråden Sex utan samlag