Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

    Hormonrubbning??

    Hej min kropp har betet sig konstigt den senaste tiden. De börja med att min mens va 2 veckor sen (är två veckor sen mens nu). Mensen va mer sparsam än normlat upplevde jag. I samma veva börja mina bröst göra ont och de gör dom än. Kan får lite öma bröst vid ägglosning (tror jag) Men de slutat öma vid mensen. Jag hann ta ett graviditetstest innan mensen som va negativt. En vecka efter mensen slutat kom en mindre blödning. Sen efter de har jag fått lite blod på pappret när jag torkat mig 2-3grr efter det. Jag har vid ett par tillfällen även vaknat av illamående på morgone eller natten. Inte jätte illamående men lite. Jag har även kännt mig trött men har tänkt att de va pågrund av mörka årsiden. I övrigt mår jag bra. Hade ingen mensvärk vid mens som jag brukar ha mer eller mindre. Jag gjorde ett graviditetstest i söndags som va negativt. Vi försöker inte bli gravida men har haft avbrutit oskyddat sex, har sambo sedan många år så könsjukdom är inte troligt. Min fråga bör jag söka vård för detta? Kan jag va gravid trotts två negativa test? Finns det något annat som kan ge dessa symtom?

  • Svar på tråden Hormonrubbning??
Svar på tråden Hormonrubbning??