• akvariet

    Vilken udda person på nätet tror sig vara utsatt av sin familj och vänner och delar konstiga saker?

    Jag har hört talas om att det ska finnas en tjej som tror att alla är emot sig och delar sjukt konstiga och sjuka saker på nätet. Någon som har någon idé på vem detta kan vara?

  • Svar på tråden Vilken udda person på nätet tror sig vara utsatt av sin familj och vänner och delar konstiga saker?
  • Anonym (??)

    varför startar du nya trådar? Du skrev ju detta häromdagen? 

  • Anonym (Specifik)

    Stämmer inte den beskrivningen på ganska mycket av innehållet på familjeliv..?

  • Johan70

    Varför vill du veta det? Vad är du ute efter?

    Har du en känsla av att det är någon du känner som du skulle behöva hjälpa?

  • akvariet

    Saken är den att jag har en vän som tror sig vara utsatt för detta och jag har lovat att hjälpa henne med efterforskning. Hon tror att det kan röra sig om något större som kanske många känner till, därav hennes misstanke. Det skulle vara guld värt om någon hade information som skulle kunna vara till någon hjälp.

  • Anonym (Eh)
    akvariet skrev 2020-10-30 14:41:03 följande:

    Saken är den att jag har en vän som tror sig vara utsatt för detta och jag har lovat att hjälpa henne med efterforskning. Hon tror att det kan röra sig om något större som kanske många känner till, därav hennes misstanke. Det skulle vara guld värt om någon hade information som skulle kunna vara till någon hjälp.


    Låter som att din vän är paranoid. Hon borde söka hjälp som sagt. Kan vara psykos
  • Anonym (Revenge)

    Det finns en person med initialerna M.O. Många tror att han är en trevlig person eftersom han är en inställsam rövslickare. Men i själva verket så är han riktigt sjuk i huvudet. Det han lagt ut på nätet gällande en person han inte gillar räknas som grovt förtal. Bevisen är så graverande att det lätt leder till fällande dom. Det finns även bevis mot honom som går under stämpling till brott. Det intressanta med M.O är att han inte verkar inse att en utredning pågår utan han fortsätter i godan ro med sin smutskastning. Det ska bli underbart skönt att se hans bubbla brista.


    Det finns säkert fler galna personer som sprider skit på nätet. Samla bevis under lång tid och sätt dit de sjuka jävlarna! 

  • Johan70
    akvariet skrev 2020-10-30 14:41:03 följande:

    Saken är den att jag har en vän som tror sig vara utsatt för detta och jag har lovat att hjälpa henne med efterforskning. Hon tror att det kan röra sig om något större som kanske många känner till, därav hennes misstanke. Det skulle vara guld värt om någon hade information som skulle kunna vara till någon hjälp.


    Om du vill forska och efterfråga, får du nog vara tydligare i det du skriver. Du har ju inte nämnt några detaljer alls, då kan du inte räkna med att någon vet vad du pratar om.

    F.ö. passar en sådan frågeställning nog bättre på Flashback än på Familjeliv.
  • Anonym (Revenge)
    Johan70 skrev 2020-11-01 11:46:01 följande:
    Om du vill forska och efterfråga, får du nog vara tydligare i det du skriver. Du har ju inte nämnt några detaljer alls, då kan du inte räkna med att någon vet vad du pratar om.

    F.ö. passar en sådan frågeställning nog bättre på Flashback än på Familjeliv.
    Håller med gällande tydlighet men smartast är att skriva en tråd i många forum. Varför begränsa sina källor?
  • Anonym (X)
    akvariet skrev 2020-10-30 14:41:03 följande:

    Saken är den att jag har en vän som tror sig vara utsatt för detta och jag har lovat att hjälpa henne med efterforskning. Hon tror att det kan röra sig om något större som kanske många känner till, därav hennes misstanke. Det skulle vara guld värt om någon hade information som skulle kunna vara till någon hjälp.


    Vad är ?din vän? utsatt för?
  • Anonym (Revenge)

    Under tiden man samlar bevis om galningens förehavanden så är det bra om kan förtränga sin ilska och koncentrera sig på målet. Hämnd.

Svar på tråden Vilken udda person på nätet tror sig vara utsatt av sin familj och vänner och delar konstiga saker?